ساماندهی صنوف مزاحم شهری زابل با ساخت شهرک جدید

زابل - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه ساماندهی صنوف مزاحم از دغدغه‌های مردم و کسبه این شهرستان است، گفت: دستگاه‌های اجرایی هرچه سریعتر نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ساخت شهرک برای انتقال صنوف مزاحم شهری اقدام کنند.

علی ولایتی پور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح زمین شهرک صنوف مزاحم شهری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به گسترش شهرنشینی و حجم بالای ترافیک و ایجاد آلودگی صوتی و زیست محیطی در شهر زابل نیاز به جابه‌جایی و ساماندهی صنوف مزاحم در شهر بیش از پیش حس می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ایجاد نارضایتی و از بین رفتن منظره شهری در برخی نقاط پر تردد شایسته است هر چه زودتر نسبت به جابه جایی این صنوف اقدام شود.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل تاکید کرد: اساس کار در طرح ساماندهی صنوف مزاحم این شهرستان این است که این طرح باید در یک چارچوب و مدل مشخص اجرا شود تا به نتیجه مورد نظر منتج گردد.

وی با اشاره به اینکه مکانی در محدوده شهر برای این صنوف در نظر گرفته شده، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم با سرمایه گذاران جهت زیر ساخت شهرک صنوف مزاحم شهری داشته باشند.

ولایتی پور بیان کرد: زمین با قیمت مناسب به صاحبان اصنافی که شامل این طرح واگذار می‌شود و این زمین ارزش افزوده بسیار خوبی دارد.

️وی افزود: ساماندهی صنوف مزاحم شهری در زابل، گامی مهم در جهت بهبود محیط زیست و کیفیت زندگی شهروندان است که با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه دستگاه‌ها با سرمایه گذاران می‌تواند به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha