۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85608416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های ساحل‌سازی بوشهر در حریم دریا نیاز به ساماندهی دارند

بوشهر-ایرنا- نایب رئیس شورای شهر گفت: طرح های ساحل‌سازی بوشهر در اراضی ۶۰ متری رهاسازی شده در حریم دریا به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حیدر رفاهی روز پنجشنبه در نشست علنی شورای بوشهر تسلیت حادثه معندن طبس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ساحل سازی از حوزه‌های مهم برای فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی محسوب شده که در کنار حمایت از فعالان این عرصه باید نظارت لازم بر سازه‌های ساحلی اعمال شود.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت ترافیک کامیون‌ها در ورودی شهر و خیابان طالقانی و ازدحام درب گمرک و اداره بندر بوشهر بیان کرد: با توجه به مطالبه شهروندان در این زمینه انتظار می‌رود در این حوزه نیز ساماندهی مناسبی شکل گیرد.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: ترافیک کامیون‌ها علاوه بر ایجاد مشکلات تردد، باعث آسیب رساندن به تأسیسات شهری می‌شوند، انتظار داریم اداره بندر، گمرک و پلیس راهور بوشهر در این بخش تهمیدات ویژه لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید

طرح‌ ساحل‌سازی در بوشهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد

زمان بهره‌برداری از طرح ساحل‌سازی پارک مروارید بوشهر مشخص شد

رفاهی همچنین با قدردانی از اقدام جهادی در راه‌اندازی هنرستان دخترانه عصمت اظهار کرد: تخریب بدون مجوز مدرسه عصمت در آستانه سال تحصیلی جدید در حالی که شهر بوشهر با کمبود مدرسه مواجه بود، باعث نگرانی شهروندان بوشهری شد.

وی افزود: خوشبختانه با اقدام جهادی و انقلابی مسئولین، به‌ویژه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس مدرسه عصمت بوشهر را برای سال تحصیلی جدید آماده کردند و در روز اول مهر مدرسه افتتاح و بازگشایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha