۷۱ اثر به جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولان در کرمان راه یافت
تصویر آرشیوی است

کرمان- ایرنا- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی کرمان با اشاره به اینکه این استان در آذر ماه امسال میزبان هنرمندان و گروه‌های تئاتر متشکل از افراد دارای معلولیت در جشنواره منطقه‌ای کویر خواهد بود گفت: تاکنون بیش از ۷۱ اثر به بخش بازبینی این جشنواره راه یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، احمد شفیعی روز پنجشنبه افزود: پس از اعلام فراخوان ۹۶ اثر تاکنون به این دبیرخانه ارسال شد و ۷۱ مورد از آثار فوق پس از داوری اولیه به مرحله بازبینی راه یافتند.

وی با اشاره به آثاری که از هر استان به جشنواره راه یافته تصریح کرد: از استان سیستان و بلوچستان ۹ اثر با عناوین «حمل و ماه گنج، شادمانه‌ای برای امیر، کپوت، معلولیت محدودیت نیست، دهتک، اگر می‌مردم چی، شلوار، طناب، چاه کریم و میرزا» به مرحله بازبینی راه پیدا کرده است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمان ادامه داد: از استان یزد نیز ۱۹ اثر با عناوین «اتو بوستان، بابا که ترس نداره، پیوند، جدال جانانه جهان با جهان، در حاشیه پارک، طلسم دیو سیاه بد جنس، در دردسرهای یک کوتاه قامت بلند اندیش، درستکارترین قاتل دنیا، روباه دم بریده، روزنه امید، زندگی ما، طلسم کوه سیاه، غول‌ها و کودک آینده، من هم یک درختم، من یک نویسنده‌ام، دیگ جادو و الاغی روی پل» به مرحله بازبینی راه یافته است.

وی ادامه داد: از استان خراسان رضوی ۲۳ اثر با عناوین «اول ما بعد شما، ایران، به بلندای صفر دسیبل، پروانه، توهم سفید، دشت بی باران، دو خط موازی، دو کاج، رحم، روز چهلم، زندگی روی صحنه، سپید ضرب در سیاه، شاپرک، فن کار، کلاغ خبرچین و الاغ نادان،کی بهترین گل یاس، محله فردوس، من یک بازیگر هستم ، مینا و میجا، نسخه آزمایشی، همه پری‌ها مهربان نیستند و پس از باران» به مرحله بازبینی راه یافتند.

شفیعی افزود: از استان خراسان جنوبی ۱۱ اثر به نام‌های «امواج خروشان یک رادیو، دست‌های بلاتکلیف، سوگل، خرگوش خاکستری، عشق حسین و دلارام ،گابا، مامان من میشی، مروت نامه پهلوانان، ننه گلاب و عنکبوت» به مرحله بازبینی رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: از استان کرمان نیز ۹ اثر با عنوان های «بهشت حکیم الله هشتگ، نه به طلاق زن نمایش، زن و شوهری با قامت متوسط، نمایش در نمایش، قبه سبز، قصه بخت، نجف قلی، قلمرو، ماه شب و میوه های غمگین» به مرحله بازبینی راه یافته‌اند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمان بیان کرد: این آثار پس از بازبینی و انتخاب برترین ها به مرحله نهایی و اجرا راه پیدا خواهند کرد که در این مرحله در تاریخ‌های یکم تا چهارم آذرماه در کرمان به روی صحنه خواهند رفت و سپس برگزیدگان نهایی انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha