نماینده ولی‌فقیه در گلستان: پیروی از هوای نفس در قوه قضاییه بسیار خطرناک‌ است

گرگان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: هوای نفس در همه جا به خصوص در قوه قضاییه بسیار خطرناک است و باید با آن هر چند که کار سختی است، مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در دیدار با حسن عبدلیان‌پور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اظهار کرد: اگر قوه قضاییه به اصلاح درون خود بپردازد، بدون شک موجب ارتقا این دستگاه قضایی حساس و مهم می‌شود.

وی بیان کرد: قوه قضاییه باید سرمشق و الگویی برای دنیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: رییس قوه قضاییه قدم‌های امید بخش و خوبی در این قوه برداشته و نگاه‌های مثبتی را اعمال کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تقوا را از مصادیق اخلاق الهی برشمرد و خدا ترسی و خدا دیدن در امور را از موارد مورد تاکید دین مبین اسلام دانست و در خصوص خانواده اظهار کرد: در اسلام و قرآن خانواده، اساس و بنیان جامعه است، بطوری که خداوند تشکیل خانواده را از نشانه‌های خود اعلام کرده است.

وی افزود: در نظام غرب خانواده از هم پاشیده شده و این خود عامل بسیاری از مشکلات برای جوامع بشری است و ما باید با تاسی از دستورات خداوند و قرآن کریم نظام خانواده را تقویت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با تاسف از نبود همدلی و وحدت در میان کشورهای اسلامی گفت: این روزها مهم‌ترین مصداق اصلاح ذات‌البین کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل امت واحده و نجات کشورهای مظلوم مسلمان از شر دشمنان است که باید اولویت مهم کشورهای اسلامی قرار بگیرد.

آیت‌الله نورمفیدی اضافه کرد: وجود افکار و سلیقه‌های مختلف اشکال ندارد، سلیقه‌های مختلف طبیعت یک جامعه است و نمی‌شود از آن جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: باید از حصارها بیرون بیاییم و سلیقه‌ها را تحمل کنیم و بدور از حُب و بغض‌های شخصی و گزارش‌های بی‌اساس از تکذیب و تفسیر همدیگر پرهیز کنیم.

وی یادآور شد: مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه مجموعه وسیعی و بزرگی است اما این مراکز باید با جدیت و تلاش در میدان عمل مردم را به قوه قضاییه امیدوار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha