عبدی: روی بازی با هند تمرکز کرده‌ایم/ به نتیجه بازی اول کاری ندارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان معتقد است که کاری به برد 8 بر صفر تیم جوانان در انتخابی جام‌ ملت‌های زیر 20 سال آسیا ندارد و تمام تمرکزش را روی بازی فردا با هند گذاشته است.

به گزارش ایرنا، حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پس از پیروزی هشت بر صفر تیم کشورمان مقابل لائوس در روز اول بازی‌های مرحله مقدماتی گروه G جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم. سازماندهی دفاعی خیلی خوب و شانس زیادی در اختیار داشتیم. سعی کردیم بازی را منطقی پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در خصوص برد هشت بر صفر ایران مقابل میزبان این گروه افزود: به نتایج کاری نداریم. تجربه بازی‌های اینچنینی را در زیر ۱۶ و ۱۷ سال در سال‌های گذشته داریم و می‌دانیم نباید به نتیجه بازی‌های اول و دوم توجهی کرد. حالا باید ریکاوری خیلی خوبی برای بازی با هند داشته باشیم، زیرا تمام دیدارها با کمترین فاصله در این مرحله برگزار می‌شود.

او درباره شرایط بازیکنان خود افزود: بین دو نیمه تصمیم گرفتیم به چند بازیکن استراحت بدهیم تا سایر نفرات شانس بازی پیدا کنند و سپس ریکاوری خوبی هم برای بازیکنان خود داشته باشیم. باید همین شرایط را ادامه دهیم. الان دیگر باید به دیدار با هند فکر کنیم و روی این بازی متمرکز شویم.

ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا با لائوس، مغولستان و هندوستان در گروه G بازی خواهد کرد.

برنامه ادامه دیدارهای تیم فوتبال جوانان به شرح زیر است:

جمعه، ششم مهر: ایران - هند / ساعت ۱۲:۳۰ / ورزشگاه ملی لائو شهر وینتیان

یکشنبه، هشتم مهر: ایران - مغولستان/ ساعت ۱۲:۳۰ / ورزشگاه ملی لائو شهر وینتیان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha