۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85608714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار اصفهان: برخورد با فساد از راه‌های مقابله با دشمن است

کاشان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: در شرایط کنونی، شفاف‌سازی و برخورد با فساد از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمن است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار اردستان افزود: نخبگان، دستگاه‌های امنیتی و قوای قضائیه و مقننه باید با عوامل فساد برخورد کنند.

وی اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل در دوران دفاع مقدس از ملت غیور ایران شکست خوردند و امروز با شیوه‌های جدید وارد صحنه مبارزه با نظام اسلامی شده‌اند.
معاون استاندار اصفهان بیان کرد: دفاع مقدس، گنجینه تمام نشدنی است که باید بیشتر از آن استفاده شود و اگر چنین کرده بودیم امروز نیز بسیاری از مشکلات وجود نداشت.

جان‌نثاری تاکید کرد: رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی برای اینکه پرچم دشمن در مرزهای ما برافراشته نشود، از جان خود گذشتند و امروز اجازه داد این پرچم‌ها بوسیله نفوذی‌ها و فریب خوردگان در مرزهای کشور افراشته شود.
وی گفت:دفاع مقدس از افتخارات تاریخ ماست که در زمان جمهوری اسلامی، یک وجب خاک ایران جدا نشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان بیان کرد: هدف دشمن فقط نقض تمامیت ارضی ما نبود بلکه مخالف نظام اسلامی و ارزش‌های آن بود که ما از این ارزش‌ها، دفاع و از فرمان خدا پیروی کردیم .
جان‌نثاری گفت: فرماندار باید بداند که امروز در شهرستانی کار می‌کند که از ریشه‌دارترین شهرهای استان است و نخبگان و علمای بزرگی داشته و دارد و لازم است به فرهنگ، اعتقادات و ریشه مردم این دیار توجه داشته باشد و هر تصمیمی که می‌گیرد با در نظر گرفتن دنیا و آخرت مردم باشد.

معاون استاندار اصفهان: برخورد با فساد از راه‌های مقابله با دشمن است

در این آیین از خدمات ۲.۵ ساله محمد هادی احمدی‌طبا تجلیل و علیرضا فرحبخش با حکم استاندار اصفهان بعنوان سرپرست فرمانداری اردستان منصوب شد
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده‌ است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha