مواضع پزشکیان در نیویورک قوی بود/ انفجار پیجرها اعتبار کالاهای غربی را از بین برد

تهران- ایرنا- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع متین، درست و صحیح اتخاذ کرد، گفت: اظهارات او درباره رژیم صهیونیستی جدی و قوی بود.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، درباره بازتاب سفر دکتر مسعود پزشکیان به نیویورک، گفت: رئیس‌جمهور در سازمان ملل نسبت به رژیم صهیونیستی و غیرقانونی و جعلی بودن این رژیم مواضع بسیار رسمی، جدی و قوی داشت.

هیچ‌گاه طرفدار جنگ و نزاع در منطقه نبوده‌ایم

وی درباره سخنان رئیس جمهور در نیویورک مبنی بر اینکه خواهان صلح و امنیت جهانی هستیم، افزود: این موضع بسیار روشن است که ما هیچ وقت طرفدار جنگ نیستیم، زیرا مبانی هیچ‌کدام از انبیاء جنگ نبوده بلکه منطبق براین اساس بوده که مطالب حق را بیان و انسان‌ها را آگاه کنند زیرا شیاطین، سلطه‌طلبان، زورگویان و ستمگران دنیا مقابل مواضع آنها می‌ایستادند، در نتیجه جنگ درمی‌گرفت و آنها آغازگر جنگ بودند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه دنبال جنگ نبودیم و آنها جنگ هشت ساله را با حمایت از صدام بر ما تحمیل کردند، یادآور شد: کاملا روشن است که ما طرفدار صلح و امنیت هستیم، اسلام هم همین را می‌خواهد و پیغمبر ما نیز رحمت‌الله عالمین است.

بادامچیان با اشاره به بخش دیگری از سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه جامعه جهانی باید خشونت را متوقف کند و آتش‌بس باید برقرار شود، گفت: رئیس‌جمهور در زمینه توقف آتش‌بس، سخنان و عبارت بسیار خوبی را بیان کرد زیرا مردم در آن منطقه در شرایط بسیار اسفناکی دارند و لازم است که جامعه جهانی این کار را انجام دهد.

آمریکا تصور کرد با تحریم می‌تواند ما را از پای درآورد و یا به سازش وادارد

وی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا تصور کرد با تحریم می‌تواند ما را از پای درآورد و یا به سازش وادارد، در حالی که نه تنها ایران اسلامی به سازش و تسلیم و بده‌ بستان‌های سیاسی نرسید بلکه خیلی استوار در برابر تحریم‌ها ایستادگی کرد و بحمدالله اکنون اقتصاد ما به لحاظ زیربنایی محکم است و مشکلات کشور را هم طی دو، سه سال حل خواهیم کرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: آنچه مهم است اینکه ما در طول این سال‌ها توانستیم هم صادرات غیرنفتی و هم واردات فراوانی داشته باشیم و همین اینکه نفت‌مان را بفروشیم و هم با پیمان‌های جهانی ارتباط ویژه برقرار کنیم.

بادامچیان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در ایالات متحده، بیان کرد: جالب بود که می‌گفتند ایران در انتخابات آمریکا دخالت می‌کند در حالی که سابق بر این و بعد از کودتای ۲۸ مرداد تا انقلاب اسلامی همه چیز ما را آمریکایی‌ها تعیین می‌کردند؛ نماینده مجلس، وزیر، نخست وزیر اما اکنون کار به جایی رسیده که می‌گویند ایران در انتخابات ما اثر می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: البته تاثیر ما در آمریکا این است که دانشجو و دانشگاهی و حتی افراد مختلف در این کشور به اختیار خودشان علیه رژیم صهیونیستی موضع‌گیری می‌کنند و چفیه‌ای که رهبر ما استفاده می‌کنند را بر گردنشان می‌اندازند و این موضوع حائز اهمیتی است.

اقتدار و قدرتمان را در دنیا حفظ کرده‌ایم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: ما اقتدار و قدرتمان را در دنیا حفظ کرده‌ایم، بعد از این هم اگر بخواهیم و لازم بدانیم با همین اقتدار و استقلال حرکت خواهیم کرد زیرا به فرموده رهبری معظم‌مان هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است.

بادامچیان با اشاره به بخش دیگری از نطق رئیس جمهور در سازمان ملل مبنی بر اینکه به تجربه آموخته‌ایم که تنها می‌توانیم به مردم و توانمندی‌های بومی خود متکی باشیم و ما مصمم به تامین و تضمین امنیت خود هستیم نه ایجاد ناامنی برای دیگران، سخن رئیس جمهور در این ارتباط را بسیار متین، درست و کاملا صحیح توصیف کرد.

وی افزود: ما طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی همیشه به اتکای ملت بزرگمان، آگاهی مسئولان خود، تدابیر رهبر معظم انقلاب و عنایات خداوند و ائمه معصومین و مساله حق‌محوری و اینکه حق همواره پیروز است، پیروزی‌های فراوانی به‌دست آوردیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی با دشمن بعث عراق، همه دنیا بر سر ما ریختند و حتی برای تهدید هواپیمای مسافربری ما را سرنگون و شلمچه عراق را شیمیایی کردند، اما در عین حال ملت ما محکم و استوار ایستاد و به یاری خداوند توانستیم پیروز شویم و خاک کشورمان را حفظ کنیم و آزاده‌های ما به کشور بازگردند.

بادامچیان در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نیویورک مبنی بر اینکه با زیر سوال بردن امنیت منطقه و تحریم ما، می‌گویند ایران امنیت منطقه را به هم می‌زند، اظهار کرد: این موضوع کاملا روشن است زیرا گروه داعش هستند که عملیات تروریستی انجام می‌دهند. سازمان منافقین هم تحت حمایت آمریکا، فرانسه و غرب است.

وی در ارزیابی خود از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه همه مردم فلسطین و آن‌هایی که مجبور به تَرک خانه‌هایشان شده‌اند باید در همه‌پرسی سراسری شرکت و آینده خودشان را تعیین کنند، گفت: اکنون بسیاری از مردم رژیم غاصب صهیونیستی با نتانیاهو دعوا می‌کنند و البته او نیز آنها را سرکوب می‌کند.

انفجار پیجرها در لبنان اعتبار کالاهای غربی را از بین برد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، دموکراسی غرب را در مسئله آمریکا و انتخابات این کشور و در سازمان ملل و حقوق بشر و همچنین در حمایت از رژیم صهیونیستی و سایر مسائل بر باد رفته خواند و افزود: دیگر حقوق بشری وجود ندارد؛ به اعتقاد من دموکراسی غرب مُرده و یا در حال مرگ است.

بادامچیان با اعتقاد به این موضوع که ملت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان اکنون در وضعیت بسیار خاصی قرار گرفته‌اند، به جنایات وحشت‌بار رژیم صهیونیستی،در لبنان(انفجار پیجرها) اشاره کرد و افزود: دنیای سرمایه‌داری موقعیت‌اش وابسته به تجارت و خرید و فروش است، این‌ها با این اقدام اعتبار کل کالاهای غربی را از بین بردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امکان ساخت تلفن‌های همراه در کشور فراهم شود دیگر هیچ‌کس تلفن‌های همراه وارداتی را خریداری نخواهد کرد. از این رو بهترین راه این است که صنعتگران و دستگاه‌های کشور وسایل گوناگونی که از غرب وارد می‌شود، معادل ایرانی‌ آن را تولید کنند، زیرا اکنون مردم دیگر به تلفن‌های همراه غربی اطمینانی ندارند چه برسد به پیجر.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر ما بتوانیم در مقابل زورگویی غرب محکم بایستیم و برای خدا حرف بزنیم و سخن حق بگوییم و کار صحیح را انجام دهیم، پیروز هستیم زیرا حق همیشه پیروز است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha