فرمانده سپاه ملارد:حفظ دین علت مقدس بودن دفاع ملت ایران است+ فیلم

ملارد - ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان ملارد گفت: نظام جمهوری اسلامی مقدس است پس دفاع از آن هم واجب بوده چرا که برای برپایی دین الهی ایجاد و شکل گرفته است.

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان ملارد درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه همه ارکان این نظام مقدس است تصریح کرد : حتی مسئولیت گرفتن و کار کردن در این نظام هم چون با هدف تعالی دین مبین اسلام می باشد مقدس است.

وی افزود : چنانچه دشمنی بخواهد به این نظام حمله کند و آن را مورد طمع قرار دهد، ملت غیور ایران با دستور دین و بواسطه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به مبارزه با آن می‌پردازند،لذا این مبارزه برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی می باشد پس مقدس است.

فرمانده سپاه ملارد:حفظ دین علت مقدس بودن دفاع ملت ایران است+ فیلم

به گفته جهانی نژاد این دفاع ، در راه آزادی و آزادگی و همچنین مخالفت با تسلیم در برابر زورگویان می باشد و کسانی که این افتخار را در مملکت ایجاد کرده‌اند مقدس بوده و جلوه اصلی این قداست شهدا می‌باشند.

فرمانده سپاه ملارد گفت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین انقلاب‌ها در جهان است که به اهداف خود وفادار مانده و توانست با حمایت همه جانبه ملت ، آنها را به ثمر رسانده است .

فرمانده سپاه ملارد:حفظ دین علت مقدس بودن دفاع ملت ایران است+ فیلم

جهانی نژاد اضافه کرد : همین موضوع به دنیا نشان داد که علیرغم نداشتن امکانات و تجهیزات می‌شود در مقابل استکبار ایستاد و امروزه این برای سایر کشورها که مورد ستم استکبار هستند الهام بخش شده است.

وی گفت : انقلاب اسلامی ایران با پا نهادن به ۴۰ ساله دوم عمر پربرکت خود با وجود رهبری داعیانه امام راحل و امام خامنه ای و حضور مردم در میدان های مختلف توانست روی پای خود بایستد و برای کشورهای منطقه به ویژه محور مقاومت الگو باشد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha