اولتیماتوم استقلال به نکونام؛ «تا ساعت ۱۶ منتظر می‌مانیم»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال به‌رغم مخالفت این باشگاه با استعفای وی، در اردو این تیم حاضر نشده است!

به گزارش روز جمعه ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل رقیب سنتی یعنی پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. همین موضوع موجی از نارضایتی را بین هواداران استقلال درباره عملکرد جواد نکونام، سرمربی این تیم ایجاد کرد.

هواداران باشگاه استقلال دیروز با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه خواستار کناره‌گیری نکونام از هدایت آبی‌پوشان شدند. به دنبال این موضوع این مربی با انتشار نامه‌ای از سمت خود استعفا کرد. در پی استعفای نکونام، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال دیشب برگزار شد. در پایان این جلسه که ۳ ساعت به طول انجامید، باشگاه استقلال با استعفای وی مخالفت کرد.

تیم استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف السد قطر برود(نهم مهر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه) و در آستانه این دیدار، در اردو به سر می‌برد تا به زودی راهی دوحه شود. این در حالی است که علی‌رغم مخالفت این باشگاه با استعفای نکونام، او هنوز در اردوی آبی‌پوشان حاضر نشده است و به نظر می‌رسد قصد ندارد به تمرینات بازگردد.

از همین رو باشگاه استقلال اعلام کرده است که تنها تا ساعت ۱۶ امروز منتظر نکونام خواهد ماند و بعد از آن در خصوص آینده نیمکت این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha