پرسپولیس سرانجام طلسم استقلال را شکست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست همشهری خود طلسم استقلال را بعد از دوسال شکست.

به گزارش ظهر جمعه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک‌صد و چهارمین شهرآورد تهران، چهارشنبه‌شب با تک گل محمدحسین کنعانی‌زادگان موفق شد با نتیجه یک بر صفر رقیب دیرینه خود یعنی استقلال را شکست دهد و با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

استقلال در شرایطی در این دیدار برابر پرسپولیس متحمل شکست شد که پیش از این در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نیز برابر استقلال خوزستان با نتیجه مشابه شکست خورده بود تا این دومین شکست شاگردان جواد نکونام در لیگ بیست و چهارم باشد. استقلال تنها بعد از گذشت ۶ هفته از مسابقات لیگ، ۲ بازی را به حریفان واگذار کرده است. فصل پیش این تیم تنها در هفته سوم آن هم مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد و بعد از آن هرگز در لیگ بیست و سوم زمین مسابقه را بازنده ترک نکرد.

پرسپولیس سرانجام طلسم استقلال را شکست

موضوع دیگر این که با پیروزی سرخ‌پوشان برابر استقلال، این تیم بعد از ۲ سال شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی، برابر میهمان خود شکست خورد. آبی‌پوشان پایتخت آخرین بار در هفته اول رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم، در بیست‌ویکم مرداد در ورزشگاه آزادی برابر سپاهان اصفهان شکست خوردند و حالا بعد از گذشت ۲ سال و یک ماه این تیم بار دیگر در رقابت‌های لیگ برتر در بازی خانگی شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری آبی‌پوشان در خانه شکسته شود.

دربی رفت در لیگ بیست‌وچهارم، به میزبانی استقلال اما در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد. ورزشگاه آزادی به دلیل عملیات بازسازی، قادر به میزبانی از بازی‌های استقلال و پرسپولیس نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha