۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85609370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم اردبیل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان را محکوم کردند

اردبیل - ایرنا - مردم استان اردبیل با حضور در خیابانها ضمن اعلام حمایت از مردم لبنان و فلسطین، شرارت ها و جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی مردم در شهرها و روستاهای استان اردبیل با در دست داشتن پرچم‌ و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و همبستگی خود با مردم مظلوم غزه و لبنان اعلام کردند.

مرد و زن ، پیر و جوان و جوانان و نوجوانان از اقشار مختلف مردمی یکصدا و یکدل در کنار هم با مشت‌های گره‌کرده ضمن انزجار و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین، حزب الله لبنان و محور مقاومت به جهانیان اعلام کردند.

نمازگزان و اقشار مختلف مردم اردبیل بعد از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی در مسیر میدان مصلی به سمت چهارراه امام خمینی (ره) ضمن حمایت از ملت مظلوم غزه و مقاوم فلسطین جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ شعار فلسطین تنها نیست، مرگ بر اسرائیل، هیهات من‌الذله و مرگ بر آمریکا سر دادند.

شرکت کنندگان در این مراسم‌ در طول مسیر بانگ‌ "الله اکبر خامنه ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است" ، "ای دول اسلامی اتحاد اتحاد" و "حسین حسیندی غزه - کرب و بلادی غزه" سر داده و حمایت خود را جبهه مقاومت و مردم غزه اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه اردبیل در این راهپیمایی خواستار محاکمه سران کودک‌کش رژیم غاصب صهیونیستی شدند و حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران با صدور قطعنامه‌ جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کرده و خواستار واکنش جامعه جهانی در برابر این جنایات‌های وحشیانه شدند.

گزارش‌ها از سایر نقاط استان اردبیل از جمله شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، انگوت، گرمی مغان، مشگین شهر، نیر، نمین، سرعین، کوثر و خلخال و دیگر بخش‌ها نیز حاکی از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha