۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۵
کد خبر: 85609386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مبارزه با جریان نفوذ جزء لاینفک نظام اسلامی است+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: مبارزه با جریان نفوذ دشمن از فردای پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام اسلامی تا به امروز، در تمامی ابعاد وجود داشته و دارد. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع پیشکسوتان ایثار و شهادت به نکته مهم نفوذ به ویژه نفوذ فرهنگی افزود: دغدغه مقام معظم رهبری در آن جاهایی بیشتر مشهود است که هر گاه ایشان از سلطه دشمن صحبت می‌کنند، بی‌درنگ از کلید واژه نفوذ نیز، کمک گرفته و این ۲ را توامان با هم بکار می‌برند.

وی با بیان اینکه این نفوذ به ویژه در حوزه فرهنگی مشهودتر است، گفت: البته در دوران دفاع مقدس شکل نفوذ در حوزه فیزیکی بود که الحمدالله به خوبی جلوی آن گرفته شد.

یوسفعلی‌زاده اضافه کرد: امروز که در چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، با رویکرد جدید و البته خطرناک‌تر آن یعنی نفوذ فرهنگی و فکری مواجه هستیم.

وی گفت: طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب، باید جلوینوع جدید نفوذ اندیشه‌ای که متمایل به غرب و نظام سلطه و به شکل خزنده در حال حرکت است را گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: اگر شرایط کنونی را با شرایط دوران دفاع مقدس مقایسه کنیم، مبین این واقعیت است که در آن دوران دشمن سعی داشت عقبه نظام و رزمندگان را تحت تاثیر قرار دهد و پشتیبانی کنندگان از جبهه‌های حق علیه باطل را متاثر دیدگاه خود و پشت جبهه را خالی کند، اکنون نیز درپی آن است تا با شگردهای فرهنگی، عقبه نظام اسلامی را تخریب کند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه با مزیت‌های مختلف در حوزه کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha