پلیس راهور: معابر تهران لغزنده است با احتیاط برانید

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش باران و لغزندگی معابر از رانندگان درخواست کرد در معابر بویژه بزرگراه‌ها با احتیاط و سرعت مطمئن برانند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر شریفی روز شنبه در خصوص ترافیک معابر تهران گفت: بار ترافیک صبحگاهی اکنون در بزرگراه‌های همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام (ره) پل سید خندان، چمران، امام علی (ع)، صیاد، زین الدین، آبشناسان، تهران - کرج، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است.

وی افزود: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز تردد ها در این مقاطع هستیم.

پلیس راهور: معابر تهران لغزنده است با احتیاط برانید

تردد موتورسیکلت در هوای بارانی ممنوع است

سرهنگ شریفی با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در هوای بارانی تاکید کرد: راکبین موتور به هیچ عنوان حین بارندگی و لغزنده بودن معابر در سطح شهر تردد نکنند و در صورت ضرورت قبل از سوار شدن بر این وسیله نقلیه از کلاه کاسکت استفاده کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

حواس پرتی راننده اسپورتیج حادثه آفرید
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد اسپورتیج با تیر چراغ برق باعث ترافیک و لغزندگی راه شد.

سرهنگ سعید اکبری ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت ۲۰:۵۵ شب گذشته یکدستگاه سواری اسپورتیج که در محدوده بلوار رشیدالدین به غرب قبل از یمن در حال تردد بوده بدلیل سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با تیر چراغ برق برخورد می و باعث افتادن آن در سطح سواره رو می شود.

وی افزود: این تصادف شدید باعث ریخته شدن روغن بر سطح سواره و لغزندگی معبر گردید که همین امر باعث شد که در این محدوده شاهد بار ترافیکی باشیم.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله پس از این حادثه تیم های کارشناسی منطقه ۱ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شده و نسبت به روان سازی ترافیک و کنار کشیدن سواری توسط جرثقیل راهور اقدام کردند.

سرهنگ اکبری افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

وی درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده اسپورتیج باعث این حادثه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha