۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85610032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه خوزستان آغاز شد

اهواز- ایرنا- دبیر کل اتاق بازرگانی اهواز گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به‌منظور انتخاب صادرکنندگان ممتار و نمونه ملی، فرآیند ثبت‌نام ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۳ را آغاز کرده که این فرآیند در خوزستان همزمان با سراسر کشور نیز شروع شده است.

محمد نجفیان شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچون سال‌های گذشته در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی انتخاب صادرکننده نمونه و تجلیل از آن‌ها امسال نیز انجام می‌شود.

وی گفت: بر اساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه https://tpo.ir ، شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۳ در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات انجام خواهد شد.


نجفیان اظهار کرد: بر اساس این فراخوان، از علاقه‌مندان و فعالان این عرصه می‌توانند از تاریخ پنجم تا دهم مهرماه جاری ضمن ثبت‌نام الکترونیکی بر روی سامانه https://topexporter.tpo.ir نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط اقدام کنند.
دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی فقط از طریق درگاه سامانه الکترونیکی انجام می‌شود ادامه داد: متقاضیان شرکت در این فرآیند از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال مدارک و مستندات به سازمان توسعه تجارت ایران خودداری کنند.

نجفیان بیان کرد: ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمت انجام می‌شود و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۱۵ درصد ارز کشور را با تجارت تامین می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha