۱۱۸ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای به بانوان خمین ارایه شد

خمین - ایرنا - رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران خمین گفت: ۱۱۸ هزار و ۷۷۵ نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در نیمه نخست امسال به بانوان این شهرستان ارایه شد.

«مریم قاصدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، فزود: آموزش‌های این مرکز کاربردی و کوتاه مدت شامل رشته‌های معماری، صنایع غذایی، امور مالی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، صنایع دستی و هنری، سرامیک و سفال است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال متقاضیان مهارت‌آموزی ۲۵ هزار و ۹۱۲ نفر ساعت، دانش‌آموزان ۱۷ هزار و ۴۰ نفر ساعت و دانشجویان سه هزار و ۹۱۰ نفرساعت از دوره‌های آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران خمین بهره‌مند شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران خمین گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به میزان سه هزار و ۶۰ نفر ساعت به دانش‌آموختگان دانشگاهی و هفت هزار و ۳۵ نفر ساعت به ساکنان مناطق روستایی از دیگر اقدامات فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بود.

قاصدی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار و ۷۶۰ نفرساعت بخش خصوصی در نیمه نخست امسال در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای خمین شرکت کردند، افزود: ۶۸۴ نفر ساعت مشمولان بیمه بیکاری، ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفرساعت زنان خانه دار در این مدت از آموزش های مهارتی این مرکز بهره مند شدند.

وی تاکید کرد: آموزش‌ها به صورت حضوری است و کارآموزان از دوره‌های آموزشی در مرکز بسیار خوب استقبال می‌کنند و برای آشنایی دانش آموزان با مهارت، دوره‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود.

خمین در جنوب استان مرکزی است و ۲۵ آموزشگاه آزاد در زمینه‌های مراقبت پوست، طراحی و دوخت، معماری و حسابداری در خمین فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha