۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85610246
T T
۲۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

تهران - ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه مدعی شد که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در حمله این رژیم به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت به شهادت رسیده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که سید حسن نصرالله به همراه «علی کرکی» مسئول منطقه جنوب حزب الله به شهادت رسیده است.

حزب الله لبنان هنوز درباره این ادعای ارتش رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

به گزارش ایرنا، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب الله بوده است.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان بیرون کشیده شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تا کنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha