نماینده مجلس: بودجه راه‌های همدان ۲ برابر افزایش یافت

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه راه های استان با هدف اصلاح و تسریع در تکمیل طرح های در دست اجرا ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در نشست شورای راهداری استان همدان بر تکمیل، بهسازی و آغاز طرح‌های مهم راه های ارتباطی استان تأکید کرد.

او افزود: امسال قدرتمندانه به دنبال به سرانجام رساندن چهار مسیر اصلی از جمله جاده امامزاده محسن، چشین و ابرو، گنجنامه و سد اکباتان هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه سد اکباتان باید تبدیل به جاده گردشگری بین المللی شود گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای آغاز و تکمیل این مسیر اصلی پیش بینی شده است.

حاجی بابایی، بهسازی راه‌های همدان - غار علیصدر، ساخت تونل در گردنه اسدآباد و بهسازی راه گنجنامه - تویسرکان را از دیگر برنامه‌های راهداری عنوان کرد.

وی درباره وضعیت راه آهن همدان نیز بیان کرد: برنامه این است که راه آهن سراسری به مرزهای باشماق ، خسروی و مهران برسد که تکمیل همه مسیرهای در دست اقدام ۱۰ سال کار می‌برد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست هایی با حضور مدیرکل راهداری استان و فرماندار همدان برنامه ریزی های لازم برای مسیرهای کلیدی استان انجام شد.

وی خواستار تسریع در اجرای طرح ها شد و تاکید کرد: طرح هایی که در این نشست جمع بندی و مصوب شد به زودی اجرایی شود و ما نیز به دنبال جذب اعتبار بیشتر در این زمینه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان نیز به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه های مختلف و به ویژه راههای ارتباطی استان پرداخت.

مهرداد آهکی گفت: در حوزه راهداری، اقدامات گسترده‌ای برای ارتقای ایمنی و کیفیت جاده‌ها انجام شده است.

وی افزود: برای ایمن سازی جاده های استان تمام توان و تلاش راهداری بکار گرفته و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده است.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha