کلاهبردار متواری در هرمزگان دستگیر شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فردی به اتهام ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وصول یک پرونده از شعبه دوم اجرای احکام دادگاه حقوقی بندرعباس مبنی بر دستگیری متهم متواری، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات خود را در راستای شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم آغاز کردند که با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با ترفندهای متقلبانه و روش های مختلف فریبکارانه با اغفال تعداد زیادی از شهروندان بندرعباسی مقادیر قابل توجهی انواع طلاجات، زیورآلات و سکه جمعا به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال با وعده پرداخت با قیمت بالاتر از عرف و نرخ روز بازار از آنها دریافت و سپس با قطع ارتباطات خود با مال باختگان به مکان نامعلومی متواری شده است.

جاودان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه های پلیسی نهایتا مخفیگاه متهم را در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی ودر یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha