تجمع دانشگاهیان دانشگاه امیرکبیر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی 

تهران- ایرنا- دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در صحن دانشگاه تجمع و راهپیمایی کردند.

به گزارش گروه علمی ایرنا، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از محور مقاومت ومردم مظلوم لبنان و غزه تجمع و راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «الله اکبر»«لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا نصرالله» و «سپاهی با غیرت برخیز برای امت» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تجمع دانشگاهیان امیرکبیر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی 

به گزارش ایرنا، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شب گذشته محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به‌صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب‌الله بوده است.

برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که حمله شامگاه جمعه‌ به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است. این منابع تأکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای نخستین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین ساعتی قبل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی صادر و اعلام کردند: مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha