جنبش النجباء: هرگونه حمله زمینی به خاک لبنان با پاسخ قاطع ما مواجه خواهد شد

تهران - ایرنا - سخنگوی جنبش «النجباء» از گروه های مقاومت اسلامی در عراق گفت: هرگونه حمله زمینی به خاک لبنان با پاسخ سخت ما مواجه خواهد شد و برای مقابله دشمن صهیونیستی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «حسین الموسوی» در گفت و گو با پایگاه خبری قدس اظهار داشت: جنبش النجباء به‌عنوان گروه مقاومت در داخل عراق و بخشی از محور مقاومت در فلسطین، لبنان و کشورهای دیگر است.

وی با اشاره به وجود هماهنگی های سطح بالا و ارتباط مستمر بین نیروهای مختلف محور مقاومت برای مقابله با چالش ها گفت: مقاومت اسلامی در عراق، تجاوز وحشیانه صهیونیستی- آمریکایی به لبنان را بخشی از حمله وحشیانه علیه مردم فلسطین می داند.

سخنگوی جنبش النجباء افزود: به دلیل حمایت برادران لبنانی و ایستادگی در کنار مردم فلسطین و در نتیجه حملات پی در پی و دردناکی که حزب الله علیه نظامیان رژیم صهیونیستی انجام داد و پیروزی های پی در پی و بزرگ که به دست آمد، نقشه های استعماری در منطقه، متوقف و صورت دشمن به خاک مالیده شد.

وی افزود: کشیدن درگیری به سمت جبهه لبنان، تلاشی است که دشمن صهیونیستی برای فرار از مشکلات داخلی و خارجی انجام می دهد و برای رسیدن به یک پیروزی ادعایی به هر طریقی تلاش می کند و برای کاهش درگیر شدن با نیروهای مقاومت در فلسطین، لبنان و محور مقاومت به منظور افزایش تنش [در منطقه] تلاش می کند.

موسوی گفت: هرکسی که شیوه برخورد مقاومت عراق با جنگ کنونی را دنبال کند، متوجه می‌شود که مقاومت با انتخاب زمان، مکان و روش مناسب، عملیات‌های خود را برای پاسخگویی در چارچوب یک استراتژی واضح و مشخص مدیریت می‌کند.

سخنگوی جنبش النجباء اشاره کرد که در این خصوص پیشرفت محسوسی در مقاومت عراق مشاهده می شود که توانسته با دقت، حملات متعدد و بیشتری را در نقاطی که در اعماق سرزمین های اشغالی فلسطین انتخاب شده است، انجام دهد و خسارات هنگفت مادی و جانی به رژیم صهیونیستی وارد کند.

وی تاکید کرد که مقاومت اسلامی در عراق دارای قدرت و توانمندی های لازم است که برای مقابله با اهداف دشمن صهیونیستی و کسانی که از آن حمایت می کنند سرمایه گذاری می کند و به کارگیری پهپادها، موشک ها و سایر ادوات نظامی بخشی از این استراتژی است که مورد استفاده قرار می دهد.

بامداد امروز (شنبه) مقاومت اسلامی عراق از حملات پهپادی به مناطقی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه اعلام کرد که در حمایت از فلسطین و لبنان و در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان در فلسطین و لبنان در بامداد روز شنبه توسط پهپاد چند هدف حیاتی رژیم اسرائیل در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در هفته و ماه های گذشته نیز هدف های حساس و مهم را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده بود.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha