فراخوان جمعیت هلال احمر برای اعزام نیروهای داوطلب به لبنان

تهران - ایرنا - جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام نیروهای داوطلب امدادی، بهداشتی و درمانی به لبنان فراخوان داد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمده است: این جمعیت در راستای کمک به مجروحان و جنگ زدگان لبنانی و براساس وظیفه ذاتی خود در حوزه کمک‌های بشردوستانه به مردم آلام دیده، آمادگی دارد تا با ساماندهی نیروهای امدادی، بهداشتی و درمانی، به متاثران از جنگ امدادرسانی کند.

این اطلاعیه می افزاید: براین اساس آن دسته از نیروهای داوطلب شامل امدادگران، کادر درمانی، پرستاران و نیروهای فعال در حوزه بهداشت و درمان که آمادگی و تمایل دارند تا به مردم جنگ زده لبنان خدمت رسانی کنند، می‌توانند از طریق لینک https://rcs.ir/portal/CustomForms/۲۱۷۳ به نام‌نویسی در این طرح بشردوستانه اقدام کنند.

پیش از این نیز جمعیت هلال احمر ایران؛ فهرست اقلام زیستی و غذایی موردنیاز مردم غزه، لبنان و یمن را اعلام‌ کرده بود؛ جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی خیرین را نیز براساس اعلام نیاز مردم جنگ‌زده غزه، لبنان و یمن، شامل اقلام بشردوستانه زیستی و غذایی، جمع‌آوری و به این مناطق ارسال می‌کند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی روز گذشته مناطق جنوب لبنان از جمله بخشی از مناطق مسکونی این منطقه را مورد حملات وحشیانه خود قرار داد که در جریان این حملات تعدادی از شهروندان لبنانی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زیر آوار مدفون شدند

رسانه های خبری گزارش دادند شب گذشته، رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کرد که این حملات همچنان نیز ادامه دارد.

ساختمان مناطقی همچون «الکفاءات»، «الشویفات»، «الحدث» و «اللیلکی» در حومه جنوبی بیروت زیر آتش شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha