پیروزی اینترمیلان در حضور ١۵ دقیقه‌ای مهدی طارمی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینترمیلان در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا موفق شد در حضور مهاجم ایرانی این تیم، اودینزه را شکست دهد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، در هفته هفتم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا تیم فوتبال اودینزه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم اینترمیلان رفت.

شاگردان سیموئنه اینزاگی که دربی دلامادونینا را با نتیجه ۲ بر یک برابر رقیب دیرینه خود یعنی آ.ث میلان واگذار کرده بودند، در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز بودند آن هم در شرایطی که اودینزه در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک برابر سالرنیتانا به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ۳۲ ساله تیم ملی ایران در این بازی روی نیمکت نراتزوری قرار داشت.

نراتزوری خیلی زود و در همان ثانیه‌های ابتدایی روی پاس متئو دارمیان و توسط داویده فراتزی به گل برتری رسید. این برتری تنها ۳۵ دقیقه دوام داشت و کریستین کاباسله موفق شد گل مساوی را وارد دروازه اینترمیلان کند. در شرایطی که می‌رفت بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد، لائوتارو مارتینز کاپیتان نراتزوری در ثانیه‌های پایانی گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد.

پیروزی اینترمیلان در حضور ١۵ دقیقه‌ای مهدی طارمی

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۴۷ باز هم مارتینز و این بار روی پاس مارکوس تورام موفق شد گل سوم نراتزوری را به ثمر برساند. سرانجام در دقیقه ٧۵ بازی طارمی به جای مارکوس توران وارد زمین شد.

لورنزو لوکا در دقیقه ٨٣ گرچه گل دوم اودینزه را به ثمر رساند اما در پایان نراتزوری با نتیجه ٣ بر ٢ حریف خود را شکست داد و ١١ امتیازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha