۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85610916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ولی فقیه در خوزستان شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را به مسلمانان جهان تسلیت گفت

اهواز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را به دست رژیم غاصب صهیونیستی را به تمام مسلمانان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد عصر شنبه در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان در پیامی بیان کرد: نفر دوم جبهه مقاومت در عملیات تروریستی ارتش زبون و خوار صهیونیستی به شهادت رسید و قلب آزادگان جهان را از اندوه و حزن سرشار کرد.

وی گفت: تصور لبنان بدون سید حسن نصرالله آن قدر سخت است که قلب ما را مجروح ساخته و اشک‌های‌مان را بی‌اختیار و بی اجازه بر گونه‌ها جاری می‌سازد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: هنوز در سوگ رئیس جمهور عزیز بودیم که خبر شهادت رئیس حماس رسید.

وی گفت: هنوز مطالبه خون شهید اسماعیل هنیه را بر دست گرفته بودیم که داغ سنگین سید حسن نصرالله تا اعماق وجودمان را سوزاند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و نیز شهادت سردار سرافراز حاج عباس نیلفروشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش ایرنا ، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha