چینی: بازیکنان استقلال باشرف و باغیرت هستند/ وظیفه غلامپور است که حسینی را به اوج برساند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت:بازیکنان استقلال باشرف و باغیرت هستند و تمام توان خود را در بازی‌های اخیر به کار بستتند و برایشان در بازی با السد آرزوی موفقیت و پیروزی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، علی چینی پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست تلخ استقلال در شهرآورد ۱۰۴ که با حواشی زیادی همراه بود اظهار داشت: شکست تلخی بود، شکستی که باعث ناراحتی همه استقلالی‌ها شد اما باید قبول کنیم دربی با تمام خاطرات تلخش برای استقلال به پایان رسیده است و باید امیدوار به پیروزی مقابل السد در بازی امشب باشیم.

وی افزود: در دربی جواد نکونام می‌توانست تعویض‌هایش را زودتر انجام دهد، در بازی‌های بزرگ و مهم همچون دربی وقتی بازی به 10 دقیقه پایانی می‌رسد مربیان سعی می‌کنند عناصری را به زمین بفرستند که بازی را نگه دارند. میلاد محمدی بازی را رها کرده بود و مامور رامین رضاییان شده بود. آنها در پوشش برتری عددی داشتند و در این راه موفق بودند.

چینی: بازیکنان استقلال باشرف و باغیرت هستند/ وظیفه غلامپور است که حسینی را به اوج برساند

چینی تصریح کرد: به نظر من اگر استقلال در نیمه دوم تغییر تاکتیک می‌داد بهتر بود، نوع بازی نشان می‌داد استقلال باید تاکتیک خود را عوض کند و با تعویض‌هایی که می‌شد انجام شود به اداره بازی پرداخته و با صبر و و حوصله دنبال گل زدن بود.

وی درباره اینکه استقلال در لیگ بیست‌وچهارم راحت دروازه‌اش باز می‌شود، گفت: استقلال در این فصل راحت گل می‌خورد، کادر فنی باید به آنالیز این موضوع مهم بپردازد تا مشخص شود گل خوردن استقلال به اشتباهات فردی بستگی دارد یا دفاع تیمی ضعف دارد،غلامپور بعد از این همه تجربه باید فهمیده باشد که چرا سید حسینی حسینی دچار افت شده است، وظیفه اوست که این دروازه‌بان را که فصل گذشته بهترین گلر ایران شد را به اوج آمادگی برساند.

چینی: بازیکنان استقلال باشرف و باغیرت هستند/ وظیفه غلامپور است که حسینی را به اوج برساند

پیشکسوت استقلال ادامه داد: امیدوارم نکونام در بازی با السد به موفقیت برسد، من نه از نکونام بلکه در این فصل از سرمربی استقلال حمایت کرده و می‌کنم، استقلال برای من که سال‌ها پیراهن این تیم را پوشیدن و خاطرات شیرینی از آن دارم از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

چینی اعلام کرد:هیات مدیره باشگاه استقلال و فرشیدی سمیعی به عنوان مدیرعامل بهترین تصمیم را در آستانه بازی با السد قطر گرفتند و با استعفای جواد نکونام مخالفت کردند، در فاصله زمانی کم تا این مسابقه نباید با جدایی نکونام مخالفت می‌شد.در این چهار پنج سال اخیر فرشید سمیعی در باشگاه استقلال به عناوین مختلف حضور داشته است و با جزبیات کامل از شرایط استقلال باخبر است، او در کنار چالش‌های استقلال حضور داشته و تیم را می‌شناسد، استقلال در لیگ امسال نسبت به چند سال اخیر از نظر مدیریت بهترین عملکرد را داشته است،از مدیریت چه می‌خواهیم، او بهترین امکانات را برای تیم آماده کرد، اردوی آماده‌سازی استقلال پیش از شروع فصل به بهترین شکل ممکن و در خارج از کشور برگزار شد، بهترین بازیکنان برای استقلال جذب شدند و هر آنچه لازم بود برای تیم فراهم شد.

چینی: بازیکنان استقلال باشرف و باغیرت هستند/ وظیفه غلامپور است که حسینی را به اوج برساند

چینی در پایان گفت: بازیکنان استقلال باشرف و باغیرت هستند و تمام توان خود را در بازی‌های اخیر به کار بستتند و برایشان در بازی با السد آرزوی موفقیت و پیروزی می‌کنم، نه تنها من بلکه همه پیشکسوتان روزی در جایگاه آنها قرار داشتیم و می‌دانیم وقتی در ترکیب استقلال بازی می‌کنند با تمام وجود به فکر موفقیت استقلال هستند و به چیزی جز سرافرازی تیمشان فکر نمی‌کنند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha