معاون قوه قضاییه: چراغ مبارزه علیه صهیونیست‌ها با شهادت سید حسن نصرالله خاموش نمی شود

بوشهر - ایرنا- معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: اسرائیل باید بداند که شهادت امثال شهید سید حسن نصرالله، چراغ مبارزه علیه صهیونیست‌ها را خاموش نخواهد کرد، بلکه با ریختن خون هر شهیدی، هزاران مبارز دیگر در جای او خواهند نشست.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله اظهار کرد: همان‌طور که پس از شهادت سید عباس موسوی، رهبری مانند سید حسن نصرالله آمد و مبارزه را بیش از گذشته به پیش برد، یقین داریم که رهبر جدید حزب‌الله با توان مضاعف، راه شهید سید حسن نصرالله، شهدای ضاحیه و سایر شهدای لبنان را ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: بدون تردید، به زودی شاهد اضمحلال و سقوط رژیم سر تا پا مسلح و وحشی اسرائیل و نابودی نتانیاهو، به‌عنوان بزرگ‌ترین جنایتکار دنیا و تروریست دولتی، خواهیم بود.

پورخاقان ادامه داد: امید است که خداوند رهبر مقاومت و سید الشهدای مقاومت لبنان را مشمول رحمت خود قرار دهد.

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله در میدان‌های مختلف به دنبال شهادت بود و پس از شهادت سید عباس موسوی رهبر فقید حزب‌الله، رهبری این حزب را برعهده گرفت و توانست در دوران دبیرکلی خود، ۲ شکست بزرگ را به اسرائیلی‌ها تحمیل کند.

پورخاقان یادآور شد: شکست سال ۲۰۰۰ و شکست جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶، شکست های بزرگی بود که دبیرکل حزب‌الله لبنان به اسرائیل غاصب تحمیل کرده است.

وی گفت: این شهید بزرگوار که خود پدر شهید بود، در جریان حادثه ضاحیه پدر شهید دیگری شد و دخترش نیز به فیض شهادت نائل آمد.

پورخاقان اضافه کرد: براساس آیه شریفه "وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"، یقین داریم که شهدا زنده‌اند و بر عالم ما نظر دارند و مهمان سفره نعمت‌های الهی هستند.

وی گفت: اینکه زندگی شهیدان چگونه است و امام فرموده‌اند که شهید نظر به وجه الله می‌کند، از درک عقل ما خاک‌نشینان به دور است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بیان کرد: اطلاع از نحوه زندگی شهیدان زمانی قابل درک است که انسان خود نیز توفیق شهادت پیدا کند و بتواند عالم ملکوت را درک کند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha