رژیم صهیونیستی عامل جنایت‌های بی‌سابقه تاریخ بشر است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رژیم اشغالگر قدس مرتکب جنایت‌هایی شده که تاریخ بشر نظیر آن را به خود ندیده و در شهادت سید حسن نصرلله نیز بدون شک شعله مقاومت برای نابودی آنها آتش‌فشان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه شنبه در تجمع پرشور مردم بوشهر در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله و همراهانش در ضاحیه لبنان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی شکل گرفته و سکوت مجامع حقوق بشری نیز تنها برای توجیه جنایت‌های آنها است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با شعار "نیل تا فرات" به دنبال گسترش جغرافیای حکومت خود بوده و اهداف‌ آن نیز تسلط بر مراکز سیاسی جهان و کسب ثروت از طریق کنترل جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نژادپرستی را مبنای ایدئولوژی خود قرار داده و تلاش دارد تا جهانیان را به سامانه‌ای برای تولید ثروت برای اسرائیل تبدیل کند.

صفایی بوشهری ادامه داد: این رژیم با حمایت‌های بی‌پایه و اساس سازمان ملل، جنایت‌های خود را شدت بخشیده و ترور شهید سید حسن نصرالله و همراهانش نیز بعد از سخنرانی در سازمان ملل رخ داده است.

وی گفت: با این وجود مقاومت و ایستادگی شهید سید حسن نصرالله در برابر هجمه‌های سیاسی و نظامی از درون و بیرون، نماد اسلام ناب محمدی و الگویی برای مبارزان جبهه مقاومت بود.

بیشتر بخوانید

معاون قوه قضاییه: چراغ مبارزه علیه صهیونیست‌ها با شهادت سید حسن نصرالله خاموش نمی شود

استاندار بوشهر: ترور « شهید سید حسن نصرالله» نشان دهنده درماندگی رژیم صهیونیستی است

وی تاکید کرد: شخصیت ممتاز شهید سید حسن نصرالله، ساختاری را در حزب‌الله بنا نهاد که این جنبش هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد و پس از شهادتش، شعله مقاومت به آتشفشانی برای نابودی رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: آمریکا و سایر حامیان رژیم صهیونیستی، از جمله مستشاران نظامی‌اش، به طور مستقیم در این جنایت‌ها دست دارند و باید به عنوان سرکردگان تروریسم بین‌المللی در دادگاه‌های جهانی محاکمه شوند.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس با شهادت نصرالله نه تنها پیروز نشده، بلکه رژیم اشغالگر قدس به نابودی خود نزدیک‌تر م‌شود.

صفایی بوشهری همچنین به اعلام آمادگی جوانان بوشهری برای پیوستن به جبهه مقاومت اشاره کرد

وی اضافه کرد: این مسیر، مسیر حق است و تمام حوادث اخیر نشان‌دهنده نزدیک شدن جبهه حق به پیروزی نهایی است.

وی اظهار کرد: کسانی که در مسیر الهی قدم برداشته و به حق پایبند هستند، در نهایت از حمایت فرشتگان برخوردار خواهند شد و بهشتی که وعده داده شده، نصیب آنان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha