نماینده مجلس: شهادت سید حسن نصرالله جریان مقاومت را تقویت می‌کند

شهرکرد – ایرنا - نماینده مردم حوزه شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جریان مقاومت را تقویت می‌کند بلکه شرایط نابودی رژیم تروریستی اسرائیل به عنوان غده سرطانی را نیز فراهم می‌کند.

غلامرضا میرزایی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاریخ نشان می‌دهد انسان‌های بزرگی در حوادث و جریان‌های مختلف جان خود را از دست داده‌اند و خون آنان قوت قلبی برای ادامه مسیر و پیروزی‌های بعد شده است.

وی اظهار داشت: شاید بسیاری از افراد با شهادت سید مقاومت تصور کنند حزب الله، مقاومت و جریانی که در مقابل استکبار ایستاده لطمه ببیند اما نه تنها این اتفاق رقم نخواهد خورد بلکه به طور حتم این اتفاق انگیزه‌ای برای ادامه راه پیروان مقاومت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که ایستادگی در مقابل استکبار یک فرض است گفت: به طور حتم با شهادت سید مقاومت پیروزی‌های بزرگی در راه است و حزب‌الله ضربه مهلکی به رژیم جنایتکار صهیونیستی وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه با شهادت و ریخته‌شدن یک خون تازه قدرت و انگیزه مضاعفی در بین نیروهای مقاومت ایجاد می‌شود اظهار داشت: در این شرایط حساس همه ملت‌هایی که اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) دارند و به این جریان دل بسته‌اند تمام قد در کنار حزب‌الله و جریان مقاومت بایستند چون با شهادت و ریخته شدن یک خون تازه قدرت و انگیزه مضاعفی در بین نیروهای مقاومت ایجاد می‌شود.

میرزایی افزود: این وعده الهی است جریانی که در مسیر خدا باشد آن جریان پیروز و فاتح است.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha