راه سیدحسن نصرالله با گام‌های قوی‌تر ادامه خواهد یافت

قم - ایرنا- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: همه پیروان راه جهاد و مقاومت در ایران و سایر نقاط دنیا، این راه را باگام‌های قوی‌تر ادامه خواهند داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی در این پیام آورده است: شهادت افتخار آفرین سید مقاومت سیدحسن نصرالله رهبر عزیز حزب الله برای همه کسانی که دل به اسلام و عظمت مکتب امام حسین بسته‌اند و برای همه مجاهدان و ایستادگان در برابر کفر جهانی و رژیم سفاک و خون آشام اسرائیل، بسیار ناگوار بود و همه را داغدار کرد.

وی افزوده است: این شخصیت بزرگ بیش از ۳۰ سال افتخارات بزرگی در تاریخ اسلام و لبنان و فلسطین برای خود ثبت کردو در این راه جان پاک خویش را برکف دست گرفته بود و با عزمی کم‌نظیر برای اعتلای کلمه الله درجهان کوشید و سر انجام بر آرزوی خویش که لقای الهی و شهادت در راه خدا بود رسید و به غافله شهدا پیوست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داده است: راه این شهید بزرگوار قطعا ادامه پیدا خواهد کرد نسل مجاهد و زنده امروز حزب الله و نیز همه پیروان راه جهاد و مقاومت در ایران و سایر نقاط دنیا، این راه را باگام‌های قوی‌تر ادامه خواهند داد.

رژیم سفاک اسرائیل بداند با چنین جنایت بزرگی طومار خود را برای همیشه در هم پیچید ونابودی و زوال خویش را سرعت بخشید.

وی بیان کرده است: این شهادت را به محضرمقدس امام زمان «عج» وفرماندهی بزرگ مقاومت رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید وملت غیور و مقاوم لبنان تسلیت عرض می نمایم. امید آنکه خداوند متعال انتقام خون این شهید و سایرشهدای مقاومت را بازوال رژیم پلید صهیونیستی بگیرد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha