دروس حوزه‌های علمیه به مدت سه روز تعطیل شد

قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان از تعطیلی دروس حوزه علمیه به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این پیام آمده است: با نهایت تأسف و تألم، به اطلاع اساتید و طلاب محترم می‌رساند، بنا به تصمیم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، به مناسبت شهادت سید مقاومت، مجاهد نستوه و قهرمان جهان اسلام، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن نصرالله، کلیه دروس حوزه‌های علمیه در قم و شهرستان‌ها به مدت سه روز از یکشنبه هشتم مهرماه تا سه شنبه ۱۰ مهرماه، تعطیل می‌باشد.

پیام افزوده است: در ضمن روز یکشنبه، تجمع بزرگ اساتید، طلاب و مردم شریف قم در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha