۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85610998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راه سید حسن نصرالله با شهادتش ادامه دارد

۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبر: 85610998
راه سید حسن نصرالله با شهادتش ادامه دارد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان تاکید کرد: باند تبهکاری صهیونیستی بداند با شهادت سید حسن نصرالله راه جبهه مقاومت و حزب الله در کشورهای منطقه و جهان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی امشب در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی این باند ترور دست به هر اقدامی می زند و دیشب با تجاوز به کشور لبنان این حرکت مضبوحانه را انجام داد ولی قطعا باری دیگر خار و ذلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت،جبهه‌ حق است، گفت: رژیم صهیونیستی از اقدامات مقاومت رو به انزوا رفته و ناتوان شده بود، به همین منظور با سلاح آمریکایی و از کشور آمریکا دست به اقدامی جنایتکارانه زده و سید حسن نصرالله را به شهادت رساند.

استاندار گیلان افزود: رژیم جنایتکار اسرائیل قبل از سید حسن نصرالله شهید سید عباس موسوی را به شهادت رساندند ولی پرچم حزب الله به دست سید حسن نصرالله افتاد و این رژیم در چند سال گذشته با شکست های متعددی مواجه شدند لذا این تبهکاران بدانند با شهادت سید حسن نصرالله راه ایشان ادامه دار است.

عباسی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله در مکتب امام حسین و معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری پرورش یافته‌اند، تصریح کرد: سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت و در کشورهای سوریه لبنان و فلسطین به مدت ۴۰ سال فرماندهی مقاومت را برعهده داشت و این پرچم به طور یقین به زمین نخواهند ماند زیرا همه ما در مکتب امام حسین و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و هیچ قدرتی نمی تواند اراده ملت ما را کم کند

وی گفت: شهدای مقاومت و انقلاب اسلامی عاشورایی و کربلایی هستند و سرانجام این باند تبهکار رژیم صهیونسیتی نابودی خود را سرعت بخشید و به سرازیری سقوط نزدیک شد.

استاندار گیلان از برگزاری مراسمات مختلف انزجار از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله خبر داد و بیان کرد: مردم ولایت مدار گیلان امشب انزجار خود را از این اثدام تروریستی نشان داده و در روزهای آینده نیز مراسمات باشکوهی در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha