مردم رشت جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله را محکوم کردند

رشت - ایرنا - مردم شهرستان رشت شنبه شب با تجمع در گلزار شهدای این شهر, جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا, در این تجمع که با حضور اقشار مختلف مردم , خانواده شهدا, ایثارگران و مسئولان استانی برگزار شد, تجمع کنندگان با شعارهایی خواهان گرفتن انتقام سخت از رژیم جعلی صهیونیستی شدند.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن عکس هایی از شهید سیدحسن نصرالله و پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان,شعار مرگ بر اسراییل , مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سردادند.

سیدحسن نصرالله شهادتت مبارک, ای سید شهیدان شهادت مبارک, فرمانده حزب الله شهادتت مبارک, ای پیرو روح الله شهادتت مبارک, از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در گلزار شهدای رشت بود.

همچنین معاون سیاسی , امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این تجمع طی سخنانی اظهار کرد: شهادت سیدحسن نصرالله اجر سالها مجاهدت اوست که این شهید بزرگوار عمر خود را صرف مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی کرد و به آرزوی خود رسید.

محمد جلایی افزود: ما نیز برای اینکه اعمال و رفتار ما در این دنیا درست باشد باید بیاموزیم که در چه نقطه و جبهه ای قرار داریم و باید همانند شهدا راه درست را انتخاب کنیم.

وی در ادامه به پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: این یک حقیقت حتمی است که اراده الهی تحقق خواهد یافت و شهادت, پیروزی و شکست از آزمون های قرارگرفتن در این مسیر است اما در نهایت جبهه حق پیروز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha