نماینده ولی‌فقیه در گلستان: شهادت سیدحسن نصرالله موجب تقویت درخت تنومند مقاومت خواهد شد

گرگان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سایر مجاهدان در سرزمین فلسطین و لبنان هر چند سخت و تلخ است، اما بدون شک موجب تقویت درخت تنومند مقاومت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی شنبه شب با صدور پیام تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: سید مقاومت، یار و یاور مردم مظلوم لبنان و فلسطین، دبیر کل نستوه حزب الله سرافراز لبنان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله پس از عمری مجاهدت در راه خداوند و آزادی قدس شریف، برترین پاداش مجاهدان یعنی شهادت را از ذات اقدس الهی دریافت کرد و به همراه جمعی از همرزمان خویش به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت.

وی در بخش دیگری از این پیام عنوان کرد: بدون تردید دشمن خونخوار صهیونیستی که در نهایت وحشی‌گری و با حمایت قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار مشغول قتل و غارت و نسل‌کشی است،، با این جنایت راه به جایی نخواهد برد و انشالله طبق وعده الهی به زوال نزدیک خواهد شد.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به این که شهادت این سید والامقام و سایر مجاهدان در سرزمین فلسطین و لبنان هر چند سخت و تلخ است اما بدون شک موجب تقویت درخت تنومند مقاومت خواهد شد، گفت: این شهادت به واقع، جنایتکاران صهیونیست را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: مردم مسلمان منطقه و همه آزادیخواهان تلاش‌های عمیق و خستگی‌ناپذیر او را در تقویت هسته مقاومت که با الهام از مکتب اهل بیت (ع) به خصوص امام آزادگان حسین بن علی (ع) و نیز آرمان‌های امام راحل صورت می‌گرفت، هیچگاه از یاد نخواهند برد.

وی اضافه کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت این مصیبت دردناک به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر بزرگ مقاومت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و مراجع معظم تقلید، ملت‌های مسلمان منطقه به خصوص مردم شریف لبنان و ایران و خانواده آن شهید، از خداوند علو درجات و حشر با پیامبر (ص) و اهل بیت پاکش به ویژه سیدالشهدا (ع) را برای آن عزیز مسئلت می‌نمایم.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ در آستانه یکسالگی نسل‌کشی مردم فلسطین، رژیم غاصب صهیونیستی دست به جنایت بزرگی زد، ارتش این رژیم شامگاه جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ با حمله جنون آمیز به ضاحیه جنوبی لبنان مقر فرماندهی حزب الله را مورد حمله قرار داد، در این حمله که از بمب‌های سنگرشکن دوهزار پوندی استفاده شده بود سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت در برابر رژیم جعلی اسرائیل به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به شهادت رسید.

سید حسن نصرالله که به سید رهبران جهان عرب مشهور بود به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش‌های خود در دفاع از مظلومان و مبارزه قاطع با استکبار لقب سید مقاومت و آزادی را گرفت.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha