دشمنی صهیونیست‌ها با ایران سابقه دیرینه دارد / افسران جهاد تبیین رهبری باشیم

اهواز - ایرنا - مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان باید افسران جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب باشیم گفت: دشمنی صهیونیست‌ها با ایران و ایرانی سابقه دیرینه تاریخی دارد.

به گزارش ایرنا، عظیم ابراهیم‌پور شنبه شب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و اجتماع ضد صهیونیستی در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز ، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که از بدو خلقت آدم، جبهه حق و باطل تشکیل و اهمیت جهاد تبیین در طول سالها روز به روز بیشتر شده است.

دشمنی صهیونیست‌ها با ایران سابقه دیرینه دارد / افسران جهاد تبیین رهبری باشیم

وی افزود: ما نیز به عنوان افسران جهاد تبیین گوش به فرمان ولی فقیه در این مسیر باید تلاش کنیم تا چهره جبهه حق و باطل را بیش از گذشته برای جهانیان آشکار کنیم.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور ادامه داد: در طول تاریخ ۱۲۴ هزار پیغمبر برای حقانیت جبهه حق تلاش کردند اما در مقابل آن ها جبهه باطل نیز وجود داشت.

وی به جبهه باطل در دوران حضرت موسی(ع) اشاره کرد و گفت: این حضرت یک دشمن بیرونی و یک دشمن درونی داشت ؛ دشمن بیرونی مثلثی متشکل از زر، زور و تزویر بود که حضرت موسی(ع) دشمن بیرونی را شکست داد اما از دشمن درون که همان بنی اسرائیل بود، ضربه خورد.

دشمنی صهیونیست‌ها با ایران سابقه دیرینه دارد / افسران جهاد تبیین رهبری باشیم

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: قوم بنی اسرائیل به عنوان دشمن داخلی، تعدادی از پیامبران اسلام را نیز به شهادت رساند و زمانی که نوبت به حضرت موسی(ع) رسید، گفتند که اگر وی را با دشمنی نابود کنیم، دین و کتابش باقی می ماند، پس بهترین راه، نابودی او از درون در قالب دوستی است.

وی افزد: این دشمنان، جبهه باطل را با پوشش قوم بنی اسرائیل تشکیل داده و در ابتدا کتاب موسی و سپس خود ایشان را نابود کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: نقش این قوم در شهادت ائمه اطهار و اهل بیت(ع) در تاریخ اسلام نیز برجسته و آشکار بوده و هیچگاه این لکه ننگ از کارنامه آنها ، کمرنگ و یا پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: یهود، موسی و دین موسی، عیسی و دین عیسی را نابود کرد و پس از آن سطر به سطر در طول سالهای متوالی به دنبال نابودی اسلام است. آن ها از زمان حضرت موسی(ع) آموختند که باید مثلث زر، زور و تزویر را برای رسیدن به قدرت اولویت قرار دهند.

دشمنی صهیونیست‌ها با ایران سابقه دیرینه دارد / افسران جهاد تبیین رهبری باشیم

ابراهیم‌پور تاکید کرد: یهود امروز نیز ضلع زوری به نام آمریکا دارد؛ تمامی رؤسای جمهور آمریکا در طول سال های مختلف بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی، حامی یهود بودند.

وی تصریح کرد: ضلع تزویر در جریان صهیونیست نیز شامل رسانه‌های بی‌بی‌سی، توئیتر و فضای مجازی، ۱۴ شبکه جهانی، سازمان یونیسف و صندوق های پول جهانی همگی قوانین به سود یهود است و بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای کودکان و نوجوانان نیز در همین مسیر طراحی می شود.

دشمنی صهیونیست‌ها با ایران سابقه دیرینه دارد / افسران جهاد تبیین رهبری باشیم

وی یادآور شد: همچنین یهودیان بمب شیمیایی را ساختند و روی تعدادی از نفرات روستایی در آفریقا استفاده کردند و برای اولین بار نیز در جنگ تحمیلی در عملیات خیبر در جزیره مجنون از آن علیه رزمندگان اسلام، استفاده شد.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: بمب اتم اورانیوم غنی سازی شده شدید را نیز بر سر ژاپن ریختند و بمب اتم اورانیوم ضعیف را نیز در استان الانبار شهر فلوجه استفاده کردند.

دشمنی صهیونیست‌ها با ایران سابقه دیرینه دارد / افسران جهاد تبیین رهبری باشیم

وی افزود: بزرگترین نگرانی و ناراحتی جریان یهود این است که در پایان آیاتی از کتاب انجیل نوشته شده، یهودیان به دست ایرانیان نابود خواهند شد و به همین جهت برای نابودی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

به گزارش ایرنا ، هزاران نفر از مردم ولایتمدار، شهیدپرور و انقلابی اهواز شنبه شب ضمن تشییع پیکر مطهر پنج شهید گمنام با راهپیمایی و سر دادن شعار ضد صهیونیستی، انزجار خود را از این رژیم جنایتکار و استکبار جهانی نشان دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

درپی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی را صادر و تصریح کردند: جنایتکاران صهیونیست بدانند بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.

ایشان فرمودند: همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت تاکید کردند: امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حزب‌الله لبنان ساعاتی پیش در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha