۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبر: 85611282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده یزد: جنایات رژیم صهیونیستی از ضعف و درماندگی است

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، زارچ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات رژیم تروریست صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت و ادامه جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان از سر توحش،ضعف و درماندگی است .

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر این نماینده ، " محمد صالح جوکار " در پیامی افزود: مجاهد بزرگ، عالم دانا و حکیمی بصیر ، شهید سیدحسن نصرالله پس از۳۲ سال مجاهدت، مقاومت و راهبری برای سرافرازی اسلام و پیروزی حق و حقیقت باوجود خطرات وچالشهای سخت در مبارزه بی‌امان با رژیم جعلی و تروریست صهیونیستی جانفشانی کرد و به آرزوی دیرینه اش که پیوستن به خیل عظیم شهدای این مسیر متعالی و الهی بود، پیوست.

وی ادامه داد: دشمن بداند شهادت سیدحسن خللی بر اراده پولادین مردان مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه با عزمی جدی و به برکت خون آن شهید و یارانش موجی از بیداری و وحدت در میان امت اسلامی بوجود خواهد آمد و انشاءالله بزودی شاهد نابودی رژیم منحوس،جعلی و محور شرارت صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.

نماینده یزد بیان کرد: این اقدامات پلید و غیر بشری، ملّت های مسلمان را مصمم تر خواهد کرد تا با توکّل الهی و تکیه بر ارزش‌های معنوی و توانمندی دفاعی مقاومت در مقابل این جنایت های خبیثانه ایستادگی کنند.

جوکار گفت: قطعا این جنایت‌ها قدرت دفاعی حزب الله را بیشتر، اراده نیروهای مقاومت را مستحکم‌تر و زمینه نابودی سریع‌تر رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهد زد.

وی در پایان با تسلیت شهادت سید مقاومت، دبیرکل حزب الله لبنان به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای ، امت اسلامی، مجاهدان قهرمان مقاومت اسلامی و خانواده آن شهید بزرگوار و آرزوی ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) از درگاه باریتعالی نصرت مقاومت و پیروزی جبهه اسلام را مسئلت کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم گفت: شهید سید حسن نصرالله، نماد مقاومت و ایستادگی مقابل غاصبان صهیونیستی است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، " علی اکبر عزیزی در پیامی آورده است: شهادت فرمانده بزرگ و اسطوره مقاومت شهید سید حسن نصرالله، مردی که با صلابت و شجاعت در برابر یکی از قدرتمندترین رژیم‌های اشغالگر جهان ایستاد و هرگز از آرمان های قدس شریف و حقوق ملت‌های مظلوم کوتاه نیامد و در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیست، به‌ ویژه رژیم غاصب اسرائیل، عمر خود را فدا کرد و به کاروان جاودان و نورانی شهدای مقاومت پیوست.

اکنون دشمنان اسلام بدانند با شهادت سید مقاومت، راه و یاد او به نماد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و تجاوز در سراسر جهان اسلام تبدیل و برای همیشه در قلب ملت‌های آزادی خواه و مظلوم جهان زنده خواهد ماند و همانند او در راه خدا و مبارزه با دشمنان اسلام، لحظه‌ای درنگ نکرده و با اراده‌ای آهنین در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستادگی کرده و علاوه بر انتقام سخت از عاملان این حادثه، قدس شریف را نیز به یاری خداوند آزاد خواهیم کرد.

اینجانب شهادت دبیرکل حزب الله شهید سید حسن نصرالله و همراهان وی که در بمباران خائنانه‌ ضاحیه‌ جنوبی از سوی صهیونیست‌ها به کاروان پاک و مقدس شهدا پیوستند را به صاحب العصر و الزمان(عج) و ولی امر مسلمین و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای ، خانواده‌های معظم این شهدا، ملت های پیروز و شهید پرور لبنان، فلسطین و ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌ نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha