۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85611422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد

۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۳
کد خبر: 85611422
۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد

بوشهر- ایرنا- ۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی و از هنرمندان خالق این آثار تجلیل شد

به گزارش ایرنا آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در این آئین گفت: در انقلاب شکوهمند اسلامی تاریخ منطقه، تاریخ معاصر ایران، تاریخ جهان و تاریخ هشت سال دفاع مقدس یک فراز تاریخی با درجه بالای اثرگذاری است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام تمدن آفرین نوین ایران هستند افزود: لحظه به لحظه هشت سال دفاع مقدس مدرسه‌ای برای آموختن آموزش پیشرفت و توسعه ایران است.

امام جمعه بوشهر یادآورشد: هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در ایجاد محور مقاومت ایفا کرده است طوریکه اگر دفاع مقدس وجود نداشت اسلام ، عظمت ایران و محور مقاومت نبود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: دفاع مقدس مانند جریان کربلا است اگر هنرمندان و تاریخ نگاران آنرا روایت نکنند در محدوده زمانی خود دفن می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تهدید جنگ تحمیلی ۸ ساله یک فرصت ایجاد کرد افزود: رهبر انقلاب، نیروهای مسلح، جوانان بسیجی و مردم در جبهه و پشت جبهه حماسه‌ای از دفاع جامعه اسلامی ایجاد کردند که نه تنها اجازه ندادند دشمن به اهدافش برسد بلکه توانایی خود را تا فراتر از مرزها رساندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha