نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در بوشهر آغاز به کار کرد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با هدف بزرگداشت هفته ملی کودک در بوشهر دایر شد.

سمیه رسولی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر، اداره کل آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی سپاه امام صادق(ع) و اداره کل کتابخانه‌های استان بوشهر برپا شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه پنج‌هزار جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید کتاب بهره‌مند شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ تا ۳۰ مهرماه در بوشهر، خیابان ساحلی، روبروی پارک قوام، مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر برگزار می‌شود.

رسولی عنوان کرد: ساعت‌های بازدید از نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

بیشتر بخوانید

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در بوشهر برپا شد

نمایشگاه کتاب در بوشهر گشایش یافت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و کتابخوانی در سنین پایین است.

وی یادآور شد: کانون پرورش فکری همواره تلاش می‌کند با برگزاری چنین رویدادهایی، محیطی فرهنگی و آموزشی برای رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم آورد.

رسولی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در ۱۰ شهرستان با ۲۰ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، ۲ کتابخانه سیارروستایی و یک کتابخانه ی پستی و ۲۰۰ هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در حال خدمت رسانی به علاقمندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha