۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85611536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه در سیصد و پنجاه و نهمین روز جنگ

تهران- ایرنا- تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سیصد و پنجاه و نهمین روز جنگ، به شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از ساکنان این منطقه تحت محاصره و فاجعه زده منجر شده است.

به گزارش امروز یکشنبه ایرنا به نقل از العربی الجدید، جنگ غزه در حالی وارد سیصد و پنجاه و نهمین روز خود شده که کشتار صهیونیست‌ها در مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد و تاکنون طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، ۴۱ هزار ۵۸۶ نفر شهید و ۹۶ هزار و ۲۱۰ نفر هم زخمی شده‌اند. علاوه بر این اوضاع انسانی دردناک، و ویرانی زیادی به بار آمده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات گسترده ای به محله «الجنینه» در شرق شهر رفح انجام دادند که به ویرانی گسترده منجر شد و شماری زخمی برجای گذاشت.

اشغالگران همچنین با توپخانه مناطق شمال غرب «النصیرات» در مرکز غزه را نیز گلوله باران کردند. جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز منزلی را در مرکز شهر غزه بمباران کردند که بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند.

حمله وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به منزلی در محله «الدرج» در شمال غزه نیز به شهادت سه فسطینی و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد.

بمباران منزلی در منطقه «العلمی» در اردوگاه جبالیا در شمال غزه نیز به زخمی شدن شماری از فلسطینیان منجر شد. در تقاطع «الشعبیه» در شهر غزه نیز بر اثر بمباران منزلی یک نفر شهید و شماری زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را نیز در جنوب دیرالبلح در مرکز غزه بمباران کردند.

بمباران منزلی در تقاطع الغفری در خیابان «الجلاء» در مرکز شهر غزه نیز به شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان منجر شد و کادر امدادی به دنبال انتقال مجروحان به بیمارستان هستند.

یک منزل نیز در حومه مدرسه صلاح الدین بمباران شد که بر اثر آن شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه نیز نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان آتش گشودند و در جنوب خیابان «الصناعه» در شهر غزه نیز ارتش اشغالگر ساختمان های مسکونی را ویران کرد.

همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین نیز در برابر این حملات ساکت نمانده و نظامیان اشغالگر و جنگ افزارهای آنها را همه روزه هدف قرار می دهد و ضربات مهلکی به آنها وارد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha