۳۱ طرح خُرد و اشتغالزا در ایلام تصویب شد

ایلام - ایرنا - ۳۱ طرح دامی، کشاورزی و خدماتی و گردشگری در راستای ایجاد اشتغال و تولید در نشست کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ایلام تصویب شد.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز یکشنبه در نشست کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ایلام، با تاکید الزام به متولیان طرح‌های تصویب شده برای تامین آب این طرح‌ها، گفت: این طرح‌ها در راستای اشتغال‌زایی نقش بسزایی دارند و تولیدات آن‌ها در استان در راستای مایحتاج و نیازهای اولیه استان است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم‌رهبری در خصوص توجه به طرح‌های خرد و اشتغال‌زا، گفت: بسیاری از طرح‌هایی که امروز مورد تصویب قرار گرفت جزو طرح‌های خرد و اشتغال‌زایی بالایی دارند.

استاندار ایلام در این نشست با تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: سیدحسن نصرالله، اسطوره مقاومت بود که چندین دهه رهبری حزب‌الله لبنان را بر عهده داشت و شهادت این فرمانده جلیل‌القدر را به حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.

۳۱ طرح خُرد و اشتغالزا در ایلام تصویب شد

بهرام‌نیا افزود: با وجود این‌که شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان برای ما و دنیای اسلام ضایعه‌ای بزرگ است اما شهادت چنین فرماندهانی تزریق حیات و خونی تازه به پیکره جبهه مقاومت است.

وی با بیان این‌که عاقبت‌به‌خیری مردم، حرکت در مسیر جبهه مقاومت و شهداست، گفت: باید همه آماده باشیم که انگشت اشاره مقام معظم‌رهبری به هر سمتی که باشد باید به آن سمت و سو حرکت کنیم.

استاندار ایلام ادامه داد: ان‌شاالله با نابودی رژیم منحوس و باند نسل‌کش رژیم صهیونیستی، مردم نجات پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، در این نشست ۴۰ طرح در حوزه دامی، کشاورزی و خدماتی و گردشگری مطرح و در نهایت با بررسی و اجماع‌نظر رییس و اعضای کمسیون، از این تعداد، ۳۱ طرح مورد تصویب قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha