فولاد با بردهای اقتصادی گل‌محمدی به پرسپولیس رسید

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست ذوب‌آهن، ۱۱ امتیازی شد و در جدول رده‌بندی به پرسپولیس رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با تک گل احسان پهلوان میهمان خود ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد و با کسب سومین برد فصل خود ۱۱ امتیازی شود و با اختلاف گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

فولاد خوزستان که فصل پیش تا یک قدمی سقوط پیش رفت و با برد دقیقه نودی مقابل نساجی مازندران حکم بقای خود را در لیگ برتر امضا کرد، امسال با حضور یحیی گل‌محمدی بر روی نیمکت این تیم جان دوباره‌ای گرفته و بعد از گذشت ۶ فصل در حد و اندازه یک مدعی ظاهر شده است.

فولادی‌ها در این فصل نیز بازیکنان خوبی همچون اتکیر یوسوپوف سنگربان تیم ملی ازبکستان، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی را به خدمت گرفته‌ تا به نوعی خود را تقویت کرده باشند.

یحیی با فولاد در ۶ بازی خود ۳ برد، ۲ تساوی کسب کرده و تنها برابر پرسپولیس شکست خورده است. وضعیت خط دفاعی فولادی‌ها در این فصل نسبت به فصل گذشته کاملا متفاوت است. آنها در ۴ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند و تنها در تقابل با پرسپولیس و خیبر گل خورده‌اند.

نکته مورد توجه در مورد فولادی‌ها پیروزی‌های این تیم برابر رقیبان خود است. هر ۳ پیروزی مردان دیار کارون برابر حریفان با نتیجه یک بر صفر رقم خورده تا این تیم با بردهای اقتصادی و ناپلئونی خود را در بین مدعیان قرار دهد و در جمع صدرنشینان باشد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس)، روز یکشنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۷:۳۰ در تبریز میهمان تراکتور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha