امام جمعه تبریز: مبارزه رودررو با آمریکا و اسرائیل آرزوی رزمندگان اسلام است

تبریز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیسم باید تاوان جنایت های خود را بپردازد، گفت: مبارزه رو در رو با آمریکا و اسرائیل آرزوی رزمندگان دوران دفاع مقدس و جوانان امروز ایران اسلامی و جوانان مومن دنیا است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز یکشنبه در تجمع مردم مومن و انقلابی تبریز به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، افزود: جوانان انقلابی و متعهد آذربایجان آمادگی کامل دارند تا در صورت صلاحدید و تدابیر بزرگان کشور رهسپار جبهه های مقاومت شده و در برابر ارتش اسرائیل کودک کش مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه شهادت نصرالله موجی از تنفر و انزجار از جنایت های وحشیانه اسرائیل در جهان ایجاد کرده، این شهادت را مایه بیداری و بصیرت بیشتر مسلمانان جهان دانست و یادآور شد: امروز مومنان و مسلمانان عراق، آذربایجان، پاکستان، ترکیه و کشورهای آزاده آمادگی دارند تا برای دفاع از حق مسلم مردم مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل بجنگند.

مطهری اصل از شهید نصرالله به عنوان رهبری شجاع، مقتدر و معتقد به خط مقاومت یاد کرد و ادامه داد: این شهید والامقام مورد تایید و عنایت ولی فقیه و اعتماد سرداران جبهه مقاومت بود و در نهایت به آرزوی خود دست یافت.

وی اظهار کرد: هر چند شهادت سید حسن نصرالله برای امت اسلامی بسیار گران و تحمل آن سخت و دشوار است، اما باید توجه داشت که خط مقاومت و مبارزه با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیست هرگز متوقف نشده و با قدرت و صلابت به مسیر رهایی بخش خود ادامه می دهد.

امام جمعه تبریز: مبارزه رودررو با آمریکا و اسرائیل آرزوی رزمندگان اسلام است

مطهری اصل یادآور شد: نظام سلطه باید بداند هر قدر از مجاهدان و مبارزان مقاومت شهید کنند مردم زنده تر و با بصیرت کامل تر به راه خود ادامه داده و این شهادت ها نویدبخش امیدواری برای پیروزی های آینده است.

وی با بیان اینکه همه منتظر انتقام سخت الهی از متجاوزان صهیونی هستیم، افزود: اما در راس نظام حاکمیتی رهبری شجاع و دلیر داریم که با درایت و تیزبینی تمام مسایل و امور را رصد و پیگیری می کنند و همه امت اسلامی و سپاه، ارتش و بسیج و نیروهای مقاومت آماده به فرمان هستند و هر زمان ایشان صلاح بدانند انتقام از اسرائیل محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از بی توجهی نهادها و مجامع بین المللی به تجاوزگری های بی حد و حصر رژیم اسرائیل انتقاد و گلایه کرد و با تاکید بر اینکه انتظار صلح و سازش در شرایط کنونی بین فلسطینی ها و اسرائیل ممکن نیست، یادآور شد: در ماه های اخیر این رژیم کودک کش نشان داده است که به هیچ قید و قواعدی مقید نیست و در پی به آتش کشاندن کل منطقه است که در این وضعیت صحبت از صلح بیهوده است.

مطهری اصل گفت: با شهادت سید حسن نصرالله هیچ امیدی به برقراری آتش بس و صلح نیست.

به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان در این مراسم از جمله با سر دادن شعارهای " مرگ بر اسرائیل " ، "مرگ بر آمریکا" ، " سیدحسن نصرالله راهت ادامه دارد" و "سیدحسن نصرالله شهادتت مبارک" از حملات وحشیانه رژیم صهیونی اعلام انزجار کرده و بر تداوم راه شهدای مقاومت و انتقام سخت از این رژیم تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha