پیام تسلیت جامعه ورزشی استان اصفهان در پی شهادت سیدحسن نصرالله

اصفهان - ایرنا - جامعه ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان در پی جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، پیام‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

به گزارش ایرنا، جامعه ورزش و جوانان اصفهان و بسیج ورزشکاران استان اصفهان روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل باردیگر ماهیت درنده و خوی وحشیگری خود را با اقدامات تروریستی به دنیا نشان داد و با حملات ددمنشانه‌اش، رهبر حزب الله لبنان را به شهادت رساند، با این خیال که مقاومت ملت مسلمان لبنان را شکست دهد غافل از اینکه حرکت و تفکر حزب‌الله در درون امت و مسلمین جهان جاری و ساری است.

در این بیانیه آمده است: بدون تردید راه آن شهید بزرگوار ادامه خواهد داشت و تا سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل، تمام مسلمانان جهان آرام نخواهند گرفت و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند:«جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند» و با یاری خدا این حرکت بسوی آزادی ملت فلسطین و نجات تمام جوامع بشری از شرّ رژیم جنایتکار اسرائیل ادامه خواهد داشت.

در انتهای این پیام آمده است: ما جامعه جوانان و ورزشکاران استان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم جعلی اسرائیل، با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در کنار آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و با تاسی به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، همدردی خود را با ملت سرافراز لبنان ابراز و اعلام می داریم که تا نابودی کامل رژیم اسرائیل در کنار آنان ایستاده ایم.

پیام تسلیت جامعه ورزشی استان اصفهان در پی شهادت سیدحسن نصرالله

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با صدور پیامی اعلام کرد: شهادت مظلومانه سید مقاومت و مجاهد نستوه حجت‌السلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرلشکر پاسدار حاج عباس نیلفروشان معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب به‌همراه جمعی از فرماندهان مقاومت گرچه موجب تاثر و اندوه تمام آزادگان جهان شد اما تاریخ ثابت کرده است که خون شهدای راه حق، درخت جبهه مقاومت را پربارتر خواهد کرد.

در ادامه پیام سیدمهدی صدری آمده است: تردیدی نیست که راه این سیدعزیز و قهرمان با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت؛ همانگونه که راه دیگر فرماندهان شهید این جبهه نیز تا امروز تداوم داشته است و این بیرق همواره استوار خواهد بود و اینک که جبهه مقاومت بیش از پیش به قله نزدیک شده است، خون فرماندهان قهرمان آن، زمینه‌ساز آزادی قدس شریف خواهد بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن نیز اعلام کرد: شهادت مدال زرین افتخاری بود که بر تارک نام سید و سرور محبوب مقاومت «شهید سید حسن نصرالله» قرار گرفت، شهادتی که در پی تجاوز و جنگ افروزی رژیم غاصب اسرائیل رخ داد تا باردیگر به جامعه جهانی رفتار مذبوحانه این رژیم بیش از پیش آشکار شود.

بیانیه باشگاه سپاهان نیز در این باره حاکیست: شهادت سید بزرگوار مقاومت، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و سایر همرزمان ایشان بدست رژیم صهیونیستی، دل‌های آحاد مردم را به درد آورد و قلوب تمام آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد.

پیام تسلیت جامعه ورزشی استان اصفهان در پی شهادت سیدحسن نصرالله

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهر به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در ضاحیه بیروت را بشدت و بصورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفت مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال بر عهده داشتن مسوولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha