امام جمعه کرمانشاه: شهادت سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت که حزب‌الله اکنون به نیرویی قوی تبدیل شده است و رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که در برابر آن ایستادگی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» در اجتماع مردم کرمانشاه در پی جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله در مقابل مسجد جامع با تسلیت به رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت، اظهار کرد: خون سید حسن نصرالله و یارانش بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در جهان اسلام است و این شهادت، هیچ خللی در مبارزه ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه: شهادت سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

وی اظهار کرد: مصیبت بزرگ شهادت سید حسن نصرالله به دلیل شخصیت والای این شهید است که سال‌ها در مسیر مبارزه با استکبار جهانی به یک اسطوره تبدیل شده بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سابقه مبارزاتی سید حسن نصرالله، گفت: سید حسن نصرالله طی دهه‌ها مبارزه، رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد و آن‌ها را از لبنان اشغالی بیرون راند. شهادت او به دست جنایتکارترین موجودات روی زمین، برازنده سید مقاومت بود و حق او بود که به چنین مقامی برسد.

وی ادامه داد: دنیای اسلام و حزب‌الله لبنان شخصیتی کم‌نظیر را از دست داد، اما امت اسلامی که پیروان قرآن کریم هستند، به خوبی آموخته‌اند که این راه همچنان ادامه خواهد داشت. شهادت سید حسن نصرالله همانند شهادت سید عباس موسوی، به تقویت جبهه مقاومت خواهد انجامید و خون این شهید بزرگ بر زمین نخواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری همچنین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خود در تلاش است امت اسلامی را تضعیف کند، اما تاریخ اسلام ثابت کرده است که هر بار سرداری به شهادت می‌رسد، سرداری دیگر راه او را ادامه می‌دهد. خون سید حسن نصرالله در نهایت به نابودی این رژیم جنایتکار خواهد انجامید.

امام جمعه کرمانشاه: شهادت سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

وی افزود: دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته، به جنایت‌های این رژیم علیه مسلمانان بازمی‌گردد. این رژیم در طول ۷۵ سال گذشته با خونریزی و تجاوز سرپا مانده و غرب نیز از آن به عنوان ابزاری برای اعمال نفوذ در دنیای اسلام استفاده می‌کند. اما امت اسلامی تا نابودی این غده سرطانی از پای نخواهد نشست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: شهید سید حسن نصرالله نه تنها یک شخصیت سیاسی و نظامی، بلکه الگویی تمام‌عیار از اخلاق و ولایت‌پذیری بود. امروز خون او تازه به جوش آمده است و رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد که این شهادت را رقم زد. ما با تمامی شهدا عهد می‌بندیم که راه آن‌ها را تا نابودی کامل دشمن ادامه دهیم و هرگز از مسیر مقاومت جدا نخواهیم شد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

امام جمعه کرمانشاه: شهادت سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

امام جمعه کرمانشاه: شهادت سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha