۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85611851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ نفر بوشهری به مسابقات ملی قرآنی راه یافتند

۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85611851
۱۲ نفر بوشهری به مسابقات ملی قرآنی راه یافتند

بوشهر- ایرنا - رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهرگفت: ۱۳ نفر از علاقه‌مندان به کلام وحی موفق به راهیابی به مرحله مقدمات کشوری مسابقات قرآن کریم شدند.

به گزارش ایرنا ، علی اکبر مداح روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۲ نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و ترجمه سوره‌های حجرات، حشر و لقمان موفق به مرحله استانی شدند.

وی ادامه داد: آزمون مرحله استانی این دوره از رقابت‌ها در ۵ مهرماه جاری همزمان با سراسر کشور برگزار شد که نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

مداح یادآور شد: به جز ترجمه سوره‌های لقمان ، حجرات و حشر که در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود، مرحله بعدی رقابت‌های بخش معارفی نیمه آبان ماه سال جاری به‌صورت نیمه متمرکز و مجازی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزیدگان رقابت‌های بخش معارفی که به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند آذرماه سال جاری در استان قم به رقابت می‌پردازند.

مداح افزود: این مرحله از مسابقات نیمه اول مهر ضبط و در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی سراسری در بخش برادران شامل سید حامد ابطحی و محمد جماله در رشته قرائت تحقیق ، ابوالفضل عدالتخواه، محمد مهدی انگالیان و صادق غریبی خورموجی در رشته ترتیل، میلاد میگلی و سید عباس حسینی در حفظ کل، عبدالکریم گرگین و عبدالله صمدیان در حفظ ۲۰ جزء، است.

وی اضافه کرد: در بخش خواهران نیز فاطمه بحرانی در رشته قرائت تحقیق، نرجس شریف زادگان قرائت ترتیل، رباب حسینی در رشته حفظ کل، وجیهه درویشی حفظ ۲۰ جزء، و به مرحله مقدماتی کشوری راه یابند.

مداح گفت: همچنین در رشته دعاخوانی جمشید تاو و در رشته اذان؛ مسلم داودی نژاد در بخش برادران و زهرا ربیعی محسن در رشته دعاخوانی توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

هستند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha