گردهمایی شیرخوارگان حسینی به یاد «سیدحسن نصرالله» برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) از برگزاری گردهمایی مادران و شیرخوارگان حسینی به یاد سید مقاومت شهید «سیدحسن نصرالله» در چهارشنبه 11 مهر خبر داد. 

به گزارش ایرنا از مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) داود منافی پور امروز، یکشنبه -هشتم مهر- گفت: یادبود شهید سیدحسن نصرالله و همچنین بیعت مجدد مادران و سربازان ظهور با حضرت ولی‌عصر (عج) در روز چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ایران و دیگر کشورها برگزار می شود و امیدواریم با برگزاری یادبود این شهید عزیز در اکثر مکان های برگزاری همایش شیرخوارگان بتوانیم پیام آزادگی و آزادی خواهی حضرت اباعبدالله را به جهانیان برسانیم.

وی افزود: مراسم اصلی در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در صحن قدس از ساعت 15برگزار می شود و این مراسم در حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت شاهچراغ در شیراز نیز برگزار خواهد شد. تلاش داریم تا این یادبود و مراسم عزاداری در صحن و سرای همه امامزادگانی که مراسم شیرخوارگان را برگزار کردند، برپا شود.

منافی پور ادامه داد: در کشورهای دیگر همچون افغانستان، روسیه، عراق، هند و دیگر کشورها نیز این مراسم برگزار می شود. به عنوان نمونه در پاکستان برنامه ریزی برای حدود ۱۰۰ جلسه صورت گرفته است.

وی افزود: سخنرانی، شعرخوانی، برپایی موکب های پذیرایی و عزاداری برای حضرت سیدالشهدا (ع) از برنامه های این مراسم است و در پایان برنامه نیز بیانیه ای صادر خواهد شد.

منافی پور از همه مادرانی که فرزند خود را نذر یاری امام زمان (عج) کرده اند، خواست تا برای تجدید بیعت با امام عصر (ع) در این مراسم ها حضور پیدا کنند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) گفت: شهادت سیدحسن نصرالله نیز همچون شهادت رهبران شیعی در طول تاریخ دارای برکاتی هم هست. صف حق و باطل به خوبی تمییز داده شد و محبان این مرد بزرگ جلوه گری کردند و آنهایی که در مسیر باطل هستند نیز نمایان شدند. جنگ سید حسن نصرالله با استکبار جهانی جنگ همه انبیا و حق باوران با جبهه باطل است.

وی افزود: ما رسالتی را احساس کردیم که امروز باید توحیدیان حرف حق را به آزادگان جهان برسانند. جریان باطل، در آخرالزمان داعیه زمین را دارد اما بشارت کتاب و ادیان الهی به مستضعفان و صالحان است که وارثان زمینند. این شهادت، سکوی بیداری آزادگان جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha