مردم برزیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت را محکوم کردند

تهران – ایرنا – هزاران تن از حامیان برزیلی محور مقاومت در یکی از خیابان های شهر سائوپائولو گرد آمده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین در برزیل اعلام کردند که با حمایت این نهادهای مردمی و با دعوت کارزار مشترک حمایت از فلسطین در این کشور، هزاران نفر در خیابان پائولیستای سائوپائولو گردهم آمدند و با دردست داشتن پرچم های لبنان و همچنین نماد هایی از جنایات رژیم صهیونیستی، حملات وحشیانه علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین را محکوم کردند.

در پایان این تجمع شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم ابراز و حمایت خود از مجاهدین لبنان و فلسطین را اعلام نمودند.

مردم برزیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت را محکوم کردند

مردم برزیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت را محکوم کردند

حزب‌الله لبنان ۷ مهر در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه روز پیش به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته در ادامه تجاوزهای خود ۹ شهروند فلسطینی در نوار غزه را شهید و ۴۱ نفر دیگر را مجروح کرد.

این وزارت اعلام کرد که تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان ها مانده و نیروهای امدادی توان کمک رسانی به آن ها را ندارند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۱ هزار و ۵۹۵ نفر و شمار مجروحان به ۹۶ هزار و ۲۵۱ نفر رسید.

پس از گذشت حدود یک سال از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha