۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85612047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران قهرمان مسابقات کبدی ساحلی جهان شد

۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبر: 85612047
ایران قهرمان مسابقات کبدی ساحلی جهان شد

رشت - ایرنا - نخستین درره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان عصر یکشنبه با قهرمانی تیم جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد بندرانزلی خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های ملی کبدی ساحلی ایران و پاکستان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه ۴۱ بر ۳۴ حریفش را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در این بازی هر ۲ تیم ایران و پاکستان بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و حتی نیمه نخست با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به سود پاکستان خاتمه یافته بود اما در نهایت تیم ملی ایران پیروز این بازی شد و جام قهرمانی نخستین دوره کبدی ساحلی جهان را بالای سر برد.

تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان مقام نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه تیم‌های ملی کبدی کنیا و عراق هم به طور مشترک مقام سوم نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان را کسب کردند.

نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان از عصر پنجشنبه هفته گذشته با حضور ۱۰ تیم در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی استان گیلان آغاز شده بود.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های کبدی ساحلی ایران، نپال، پاکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، دانمارک، آلمان، کنیا و فلسطین حضور داشتند که در ۲ گروه پنج تیمی با هم به رقابت پرداختند.

تجلیل از داور کنیایی تازه مسلمان شده

در بین ۲ نیمه دیدار نهایی این مسابقات از داور کنیایی که ظهر امروز به دین مبین اسلام گرویده بود، با اهدای یک جلد قرآن کریم تجلیل شد.

محمدعلی، داور کنیایی حاضر در این رقابت‌ها ظهر امروز به همراه مسئولان فدراسیون کبدی در دفتر امام جمعه بندرانزلی حضور یافت و مسلمان شد.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران در دیدار نهایی با بنر تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان وارد زمین شدند.

تشویق بی امان و حمایت همه جانبه تماشاگران حاضر در دیدار نهایی از تیم ملی ایران از نکات قابل توجه این دیدار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha