زحمات زیادی برای قهرمانی تیم کبدی ساحلی ایران در مسابقات جهانی  کشیده شد

رشت - ایرنا - رییس کبدی کنفدراسیون آسیا و رییس فدراسیون کبدی کشور گفت: برای اینکه تیم ملی کبدی ساحلی ایران عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابتهای جهانی را کسب کند، زحمات زیادی کشیده شد.

به گزارش ایرنا، عباس اورسجی عصر یکشنبه شنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد بندرانزلی اظهار کرد: مربیان و بازیکنان تیم ملی سختی زیادی تحمل کرده و با پشت سرگذاشتن اردوهای فشرده، زحمات زیادی کشیدند تا در نهایت توانستند مقام قهرمانی جهان را در حضور تیمهای قدرتمند کسب کنند.

وی افزود: همچنین به تیم خوب و قدرتمند پاکستان و محمد سرور دبیرکل پاکستانی کنفدراسیون آسیا نیز تبریک می گویم که مقام نایب قهرمانی جهان را تصاحب کردند، ضمن اینکه به تیم های خوب کنیا و عراق که در رتبه سوم قرار گرفتند نیز تبریک می گویم.

وی ادامه داد: البته برای برگزاری این دوره از مسابقات که در سطح کیفی مناسبی برگزار شد، جهانبخش آرمان مدیرکل و سایر مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و همچنین مسئولان منطقه آزاد بندرانزلی همکاری و تعامل بسیار مناسبی داشتند.

رییس کبدی کنفدراسیون آسیا به شهادت سیدحسن نصرالله نیز اشاره و خاطرنشان کرد: شهادت رهبر مقاومت و اسوه شجاعت سیدحسن نصرالله را نیز تسلیت می گویم که توسط صهیونیستها به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، اهدای جام به تیمهای برتر این دوره و همچنین اهدای مدال به ورزشکاران تیمهای اول تا سوم, از دیگر برنامه های آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات کبدی ساحلی جهان در منطقه آزاد بندرانزلی بود.

در نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان ۱۰ تیم حضور داشتند که به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی سیروس قایقران منطقه آزاد بندرانزلی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات تیم ملی کبدی ساحلی ایران عنوان قهرمانی جهان را تصاحب کرد، تیم ملی پاکستان مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیمهای کنیا و عراق نیزبه طور مشترک سوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha