۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85612186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجتماع دانشجویان کرج در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله 

کرج - ایرنا - شمار زیادی از دانشجویان مراکز آموزش عالی استان البرز روز یکشنبه با اجتماع در میدان سپاه کرج ضمن محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خواستار انتقام خون سید مقاومت از صهیونیست های جنایتکار شدند.

به گزارش ایرنا، دانشجویان در حالی که شعار های مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق سر می دادند سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات اسراییل غاصب را محکوم کردند.

همچنین دانشجویان در حالی که تصاویری از جنایات اسراییل غاصب را را در غزه و لبنان را در دست داشتند بر اتحاد جهان اسلام برای نابودی صهیونیست ها تاکید کردند.

مسوول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه استان البرز نیز در اجتماع دانشجویان البرزی گفت: شهادت سید حسن نصرالله ضایعه ای تاسف بار بود.

حجت الاسلام والمسلمین " محمد نعیمی" ضمن قدردانی از احساس مسوولیت دانشجویان برای برگزاری این اجتماع با شکوه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس در خصوص چرایی جنگ فرمودند ، هشت ساله که به کشور ما تحمیل شد به این موضوع بر می گشت که نظام بین الملل بر اساس نظام سلطه شکل گرفته است.

وی بیان کرد: بخشی از بدنه دولت ها و ملت ها جزو سلطه طلبان و بخش دیگری جزو سلطه پذیر ها هستند ؛ انقلاب اسلامی در سال ۵۷ سبک دیگری را برای حکمرانی مطرح کرد.

نعیمی گفت: دشمنان به دنبال مجازات ایران اسلامی هستند به دلیل مدل حکمرانی جدیدش و هشت سال دفاع مقدس به این دلیل شکل گرفت.

وی یادآورشد: سید مقاومت در ادامه همان جهاد امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و شهید شد.

وی گفت: در سال ۵۷ ما به عنوان ملت انقلابی توانایی حضور بیشتر از مرزهای خود را داشتیم ، امروز تراز انقلاب اسلامی بی بدیل شده است.

نعیمی تاکید کرد: عرصه بر دشمنان تنگ شده و این تنگنا محصول مجاهدت است بنابراین جریان استکبار در تلاش برای برخورد با انقلاب بوده و هست.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: حزب الله پیروز است و وظیفه داریم بنا بر فرمایشات رهبر با توجه به جانفشانی ها برای از بین بردن توطئه ها باید مراقب جریان نفوذ در وزارتخانه های علوم ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha