بشار اسد: مقاومت با شهادت رهبران آن تضعیف نمی‌شود/سیدحسن نه اسطوره بلکه راه روشن حقیقت است

تهران- ایرنا- رئیس جمهور سوریه در پیامی به مقاومت لبنان و خانواده شهید سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله، تأکید کرد که با شهادت نصرالله، مقاومت تضعیف نخواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در پیام خود به مقاومت لبنان و خانواده شهید سید حسن نصرالله بر ادامه راه و اندیشه وی تأکید کرد.

اسد خطاب به خانواده شهید سید حسن نصرالله گفت: شما در طول دهه‌های گذشته، صلابت، قدرت، قاطعیت و انسجام خود را نشان داده‌اید؛ صلابتی که باعث شده در برابر هر مصیبتی هر چند بزرگ، قوی‌تر و محکم‌تر باشید، شما اهل مکتب مبارزه‌ای هستید که تنها پافشاری و پایمردی در راه حق را می‌شناسد.

وی افزود: مقاومت با شهادت رهبران آن تضعیف نمی‌شود بلکه استوارتر در دل و اذهان باقی می‌ماند و رهبران بزرگ پس از رفتنشان یک نظام فکری و رویکرد عملی درباره مقاومت و عزت از خود به یادگار می‌گذارند.

رئیس جمهور سوریه همچنین گفت: مقاومت یک فکر و اندیشه است و سید نصرالله نیز حافظه و تاریخ آن است، او هرگز یک اسطوره نخواهد بود بلکه راه روشنی باقی خواهد ماند که حقیقت از آن بیرون می‌آید.

وی افزود: ما اطمینان داریم که مقاومت ملی لبنان راه مبارزه و حق‌طلبی در برابر رژیم اشغالگر را ادامه خواهد داد و شهید سید حسن نصرالله نیز در یاد و خاطره سوری‌ها به نشانه وفاداری به وی به دلیل رهبری مقاومت ملی لبنان و ایستادگی در کنار سوریه، باقی خواهد ماند و نام وی جاودانه خواهد بود.

مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

درپی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است. صبح امروز یکشنبه و در آخرین موج حملات موشکی حزب الله، پنج فروند موشک به منطقه طبریا در شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha