۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85612237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ کانون فرهنگی هنری اردستان به رایانه و امکانات ورزشی مجهز شدند

کاشان - ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: این شهرستان ۴۷ کانون فرهنگی هنری مساجد دارد که ۲۰ کانون فعال و برتر آن با توزیع یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال امکانات، از جمله رایانه تجهیز شدند.

رضوان امامدادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد اردستان شهری و ۲۳ مورد هم روستایی هستند.

وی با بیان اینکه، ۲۰ حافط قرآن کریم، ۵۰ نفر درحال حفظ و ۵۰ قاری قرآن در این شهرستان فعالیت دارند، افزود: سال گذشته تاکنون این اداره ۲ هزار جلد کتاب به کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدرسه ها و کتابخانه مسجد پامنار زواره اهدا کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، اتحادیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان تاسیس شده و در حال فعالیت است.

امامدادی گفت: در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی ( ص)و مقابله اصولی و منطقی با تهاجم فرهنگی ، شورای انقلاب فرهنگی در ۱۸ اسفند سال ۱۳۷۱ مبادرت به تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کرد.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تبلیغ، تعمیق و گسترش فرهنگ روحبخش اسلام و تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اسلامی است.

امامدادی بیان کرد: این شهرستان ۱۵۰ نویسنده،مولف و محقق فعال، ۵۰ شاعر، ۱۰هنرمند فعال در حوزه نقاشی و خوشنویسی، چهار کانون آگهی تبلیغاتی، ۶ مرکز چاپ دیجیتال، ۲ موسسه انتشاراتی، یک موسسه فرهنگی هنری، پنج موسسه قرآنی فعال، یک سینما و یک آموزشگاه آزاد موسیقی دارد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha